Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 4 deurs SUV/Crossover te kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke 4 deurs SUV/Crossover te kopen

We plannen een nieuwe wagen te kopen en had graag ervaringen/tips welk type aan of af te raden is.
    We zochten iets in stijl en grootte van een Nissan Qashqai. Er zijn nu echter zo veel merken die iets gelijkaardigs aanbieden, dus probeer ik hier wat tips te vinden :-).

Er zijn niet echt af te raden types hoor.
    Maar geef wat meer info, wat is belangrijk voor jou, km's, voorkeur qua motor enz...?

Comment

VW T-Roc

Comment

We hebben nu een hilux, heel tevreden over, enkel over het verbruik. Dus verbruik is wel belangrijk, nu is het een 10 liter, doe een 25000 Km/jaar.

Comment

Er is idd heel veel keuze. Maar nog belangrijker zijn uw wensen en uw budget.

Ik rij ook het liefste SUV/Crossover, maar momenteel zou ik zelfs niet weten wat ik zou kiezen. Maar ben nog wel heel tevreden van mijne Tiguan waar ik nog 2 à 3 jaar mee moet bollen. Maar daarna zou ik het ook niet meer weten.

Een QQ zeker en vast niet. Vind ze niet echt mooi, maar een ploegbaas bij ons op het werk heeft er zoveel miserie mee dat ik al bang heb om het ooit te kiezen. Nu, anderen hebben die problemen wss niet en heeft hij dikke pech gehad.

Comment

de T Roc net bekeken, maar heb liever een Diesel, dat is enkel beschikbaar bij duurste model precies

Comment

Met 25000km zou ik toch geen diesel meer prefereren. Aan het einde van de rit gaat het niet meer zoveel schelen qua prijs. Zeker niet als ge uwe auto occasie rap verkocht krijgt. Ik weet niet of ge hem naar de eeuwige jachtvelden wilt rijden, maar als ge nu nog ne diesel koopt, geraakt ge die binnen 2 jaar niet meer kwijt aan de straatstenen.

Diesel is in neerwaartse val.

Comment

Ik had begrepen dat Diesel toch nog beter was als je veel autostrades doet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pero Bekijk Berichten
                  Ik had begrepen dat Diesel toch nog beter was als je veel autostrades doet...
                  Op welke manier beter?
                  Autostrades (of toch lange ritten) zijn bijna een vereiste voor een moderne diesel, door de roetfilter die verstopt geraakt als je alleen maar korte afstanden doet. Maar je kunt dat niet zomaar omdraaien.

Comment

dus toch Diesel :-)

Comment

Huh, nee ik zeg dat als je een diesel hebt dat je autostrade moet doen. Niet dat als je autostrade doet, dat je dan moet dieselen.

Comment

Moogt gij nen diesel pakken. Die zijn in het algemeen duurder als ne naft. Onderhoud is duurder als bij ne naft, tax is duurder, en als ge hem occasie gaat verkopen, gaat dat wss aan de helft van de prijs zijn dat ge nog voor ne naft zou krijgen.

Dus aan het einde van de rit gaat die naft u toch nog een stuk goedkoper uitkomen.

Ik heb zo het gevoel dat mensen niet beseffen wat er loos is. Diesel is een neerwaartse duik bezig. Meer dan de helft van de auto's zijn naftjes en de occasie diesels gaan binnen aanzienbare tijd nog enkel voor export omdat niemand nog ne diesel wil omdat die enerzijds fiscaal worden afgestraft.

Ik ben altijd nen dieselaar geweest en moet van mijn werk met diesel rijden. Echter is een collega die maar 25000km/jaar doet van de firma al moeten overschakelen naar benzine. En ik heb een vermoeden dat vanaf nu iedereen gaat moeten overschakelen bij de wissel. Moest ik privé nog nen auto kopen, dan zeker ne naft. Niet omwille de rijkwaliteiten en dergelijke, maar puur voor de herverkoopwaarde. Een auto is sowizo een enorm slechte investering en door nu nog nen diesel te kopen, maakt ge die 'slechte' investering nog slechter

Maar mss zijt ge van plan om hem toch naar de eeuwige jachtvelden te rijden, met kans dat ge op het laatste de steden niet meer in moogt, en dan maakt dat allemaal natuurlijk niet zo veel uit.

Maar, ge doet ermee wat ge wilt, maar ge zijt toch verwittigd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Met 25000km zou ik toch geen diesel meer prefereren. Aan het einde van de rit gaat het niet meer zoveel schelen qua prijs. Zeker niet als ge uwe auto occasie rap verkocht krijgt. Ik weet niet of ge hem naar de eeuwige jachtvelden wilt rijden, maar als ge nu nog ne diesel koopt, geraakt ge die binnen 2 jaar niet meer kwijt aan de straatstenen.

Diesel is in neerwaartse val.
                          Volgens mij is het einde van de diesel nog niet voor morgen
                          het zou niet de eerste keer zijn dat de regering "nieuwe dingen" voorstelt als de oplossing voor alle problemen, om enkele jaren later alles weer te veranderen
                          (Vb : elektrische verwarming in huis/appartement : eerst gepromoot tot en met, nu totaal afgedaan)
                          Zelfs gekende automerken laten de diesel niet vallen
                          We gaan een forse groei zien van elektrisch aangedreven voertuigen en zijn daar klaar voor, maar we begrijpen de grote paniek rond diesel niet. Dat zegt Peter Henrich, de CEO van BMW Group Belux. "Diesel blijft een sleuteltechnologie en het efficiëntst voor wie lange afstanden aflegt."

We zullen zien, de toekomst brengt raad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik heb zo het gevoel dat mensen niet beseffen wat er loos is. Diesel is een neerwaartse duik bezig.
                            Als je verslaafd bent, volg je de (buitenlandse) media niet hé en van een verslaving kick je niet zomaar af.
                            En +/- 1/3 hervalt dan nog eens, dikwijls met fatale gevolgen…

Daarom dat Mutti Merkel, zo furieus is op haar Duitse drugdealers (MB, BMW, VW, Audi, Porsche) en het gerecht er pas binnenviel met een huiszoeking bevel.
                            (eigenlijk om de Duitse meubels te redden)

De VW-Audi top kreeg vroeger al hun C4 en ze vertrokken zonder morren...
                            • Alles ontkennen is een eerste kenmerk van een verslaving….
                            • Denken dat de Belgische regering hier iets over te zeggen heeft, zegt toch genoeg hé...
                            • ....

Comment

Nen Duster met het onverwoestbare K9K-blokje !!!

Comment

Ik weet dat er momenteel veel diesels verkocht worden door panikerende mensen... Mensen die denken te besparen door nieuw te kopen.

Comment

Dusters bij de vleet dus.

Comment

Misschien zoek ik zo wel ne 1600 naft...

Comment

Keuze genoeg en er komen er binnenkort nog veel bij.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

T nieuw model komt uit he...

Comment

Working...
                                        X