Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 4 deurs SUV/Crossover te kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Pero Bekijk Berichten
    Renault Kadjar kan misschien interessant zijn, iemand ervaring met deze wagen?
    Renault Kadjar of Nissan Qashqai 2, is eigenlijk hetzelfde, want chassis, motoren en versnellingsbak zijn gelijk.

Renault gebruikt achter, wel nog torsieveren en Nissan schroefveren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Vind de Kadjar heel sober binnenin.
      Idd, zou er heel snel op moegezien zijn. Op vlak van SUV's wil Renault nog niet echt mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten

hier nog steeds tevreden dikke 20000km en steeds met een smile
        Wat is 20.000km voor een auto....
        Het zou ongelooflijk zijn als je daar nu al ontevreden over was.

Comment

Er zijn voorbeelden genoeg waardoor iemand na 20.000 km niet meer tevreden zou kunnen zijn : gewijzigd woon-werkverkeer, gewijzigd gebruik, gezondheidsproblemen, gewijzigde gezinssituatie, enz, enz ...

Het heeft dus niet altijd met de auto zelf te maken.

Comment

siz Hons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pero Bekijk Berichten
              siz Hons
              ??????

Comment

Dat is ook mooi.

Comment

Mijn 4de Audi gekocht en wederom gekozen voor benzine. Een groter motorblok geniet wel mijn voorkeur. Testritjes gemaakt met de 1.4 A4 en de 2.0 A4 (190 pk) beide S-Tronic en de Ultra was toch zuiniger dan de 1.4.

En diesel zuiniger dan benzine? Absoluut een fabeltje. Mijn huidge wagen verbruikt ongeveer 7,5 liter op 100 km. Scheelde wel 3000 euro in vgl met een TDI variant.

Moderne diesels daarmee moet je echt lange afstanden doen.

Prijs diesel/benzine wordt gelijk
                  BIV op diesel is duurder geworden
                  Veel moderne diesels hebben adblue nodig
                  diesels kosten meer dan een benzine

Als alles wordt opgeteld is diesel toch veel duurder.

Comment

Na de hele rim ram afgelopen te hebben, er enkele test te hebben gereden en de nodige berekeningen gemaakt te hebben ben ik uitgekomen bij een Mini Countryman All4 SE.
                    Nog nooit zoveel fun gehad tijdens een testrit. De binnenruimte en vooral de koffer viel reuze mee. Het is een echte SUV waar, buiten de rijervaring, nog weinig mini aan is. De Audi A3 is er een dwerg tegen. En dan zij de (nu nog) voordelige fiscaliteit veel auto voor minder geld. Een gelijkwaardig uitgeruste diesel/benzineversie was zes tot twaalfduizend euro duurder.

Comment

Mooie keuze, geeft beetje afwisseling van hetgene we zien in het dagelijks straatbeeld. Toffe wagen!

Comment

Ik denk als ik nu een andere auto zou kopen, dat ik voor een Mazda CX-5 zou gaan. Ik ken zelf ook niet veel van auto's of van mankementen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door player Bekijk Berichten
                          Ik denk als ik nu een andere auto zou kopen, dat ik voor een Mazda CX-5 zou gaan. Ik ken zelf ook niet veel van auto's of van mankementen.
                          In welke prijsklasse valt die eigenlijk ? Kende het voertuig ook niet zo goed en zag verleden week of zo ene geparkeerd staan. Is niet mis...

Comment

Volgens de website van Mazda, nieuw vanaf 24.990 euro

Comment

Dat valt dan precies nog goed mee, zal ook nog wat korting op te krijgen zijn...

Comment

Working...
                              X