Na 9 jaar trouwe dienst hebben we onze A4 1.8 TFSI vervangen door een nieuwe Audi A4 2.0 TFSI Ultra. Aangezien we nog eventjes moeten wachten vooraleer de wagen wordt geleverd ben ik wat aan het rondkijken wat de beste en meest complete autoverzekering is. Ik rijd al vanaf mijn 18de ongevalvrij rond en mijn vrouw ook en beiden zijn we nu 40 en 39 de verzekering is eigenlijk nog nooit moeten tussenkomen. Soms denk ik wel dat ik te veel betaal per jaar. Wij verzekeren de wagen voor de eerste jaren volledig omnium en dan wordt er overgeschakeld op een 'gedeeltelijke' omnium. Ik heb al verschillende fora afgeschuimd, maar er is daar moeilijk een antwoord op te vinden. Wij zijn geen veelrijders, om te gaan werken gebruiken we de trein en de fiets. We gebruiken vooral de wagen voor een weekendje weg, een jaarlijkse verre autoreis. Vorige zomer enorm genoten van Slovenië. Wij doen veel kilometers, maar niet elke dag/week om het zo te zeggen. Maar eens met de auto naar Slovenië, Spanje, Portugal, UK rijden dat doen we dan weer wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Meest complete autoverzekering (beste prijs/kwaliteitsverhouding)
Collapse
X
-
http://www.verzekeringen.be/vergelij...utoverzekering
Persoonlijk ben ik heel tevreden van Ethias
Zowel prijs als service
Prijs is wel erg afhankelijk- van uw (beroep) profiel
- totaal aantal verzekeringen dat je er hebt lopen
- ongeval verleden (dat zal bij u wel goed zijn
Last edited by quovadis; 29/10/2017, 09:39.
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasBaeten Bekijk BerichtenIk heb al verschillende fora afgeschuimd, maar er is daar moeilijk een antwoord op te vinden.
Comment
-
en vooral de kleine lettertjes goed lezen. Zie dat elke belofte dat de makelaar maakt ook op papier staat. Kijk goed naar wat uitgesloten wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk deed onlangs zo'n onine info voor een verzekering door 'Coyotte'. Blijkbaar gaan die ook verzekeringen aanbieden. Ik betaal nu bij KBC 2100 Euro, bij hun zou hetzelfde pakket op 1100 Euro komen. Lijkt me te mooi om waar te zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasBaeten Bekijk BerichtenWij werken allebei voor een FOD te Gent. Nog nooit een ongeval gehad.
Comment
-
Na jaren ING zijn we vorig jaar overgestapt naar KBC, prijs was 5EUR duurder als ING maar we hebben wel VAB wegbijstand erbij in heel Europa. Dat was de doorslag.
Ook heel tevreden van de makelaar en zijn inzet.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNa jaren ING zijn we vorig jaar overgestapt naar KBC, prijs was 5EUR duurder als ING maar we hebben wel VAB wegbijstand erbij in heel Europa. Dat was de doorslag.
Ook heel tevreden van de makelaar en zijn inzet.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ah, ik doe geen woon werk verkeer, dit scheelde hem ongeveer 100 euro op de polis. Is misschien interessant om weten voor sommigen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk weet het niet. Kwam geloof ik met de 'Coyote nieuwsbrief'. Ik had een bevestiging per mail gevraagd van mijn voorstel en nooit gekregen.... begint al goed
Comment
Comment