Mazda 2 , evt ford fiesta. Of zelfs een up, ik vind dat toffer rijden dan een polo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Onze Clio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenlol, en dan koopt ge een polo
in mijn ogen tesamen met de corsa de grootste kruk dat ge maar kunt kopen. Een baksteen rijdt nog beter de bocht door...
Maakt wel veel lawaai, maar ja, dat is ook een 3cilinder diesel. Hij is er in de vakantie nog mee tot in Copenhagen geweest met 4 man. Deed makkelijk 170 in Duitsland, en verbruik over de hele rit amper 4l.
De 75 pk in die auto voelen 2keer zo snel als in die Clio.
Ik heb nu ook het interieur van de nieuwe Clio vergeleken met de Polo. Toch een heel groot verschil.
Fiesta is mooi tot je er in gaat zitten. Dash is spuuglelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMazda 2 , evt ford fiesta. Of zelfs een up, ik vind dat toffer rijden dan een polo.
Mazda is een atmo 1.5 met een verbruik dat een pak hoger ligt, en kost een heel stuk meer in taksen. De mazda is ook trager dan de polo.
Last edited by Tommie1; 07/11/2017, 23:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenTja, maar wat moet je dan wel nog kopen in deze categorie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Toyota vind ik robuust en betrouwbaar, maar die zijn zo lelijk geworden, totaal uitgesloten.
Mijn vriendin heeft een Yaris als bedrijfswagen, alles is plastic maar hij is idd robuust gebouwd. Ze hebben er +-1000 rondrijden en zover ik gehoord heb zijn daar nooit echt mankementen aan.
MAAR, haar werkgever heeft het contract stop gezet bij Toyota en zijn nu bij, jawel... Renault gaan aankloppen. De Clio moet de Yaris vervangen.
Qua uitrusting is de Clio wel een pak beter als de basic Yaris, maar qua betrouwbaarheid weet ik het toch zo niet. We zullen zien.
Comment
-
Ow ow, renault afbreken???
#triggered
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenOw ow, renault afbreken???
#triggered
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ik had gehoopt op een Espace topic2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMaar em is wel al het vaakst "kapot" geweest hier van den hoop, dus terecht: BOOO Renault !Maar 't is wel klote dat de wachtzaal van de garage een soort van tweede living wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Mijn zoon heeft een 1.4 TDI van 2009, en dat rijdt prima.
De 75 pk in die auto voelen 2keer zo snel als in die Clio.- Een grotere, turbomotor in een kleinere en lichtere carrosserie, vergelijken met een kleinere atmosferische antieke basis motor in een grotere en zwaardere carrosserie….
- De spaceshuttle vloog ook sneller, als het eerste vliegtuig in de wereld… maar ze staan nochtans beide in het museum… dus zijn ze perfect vergelijkbaar…?
- ....
Koop u deze 1.2 i Clio (ook zwaarder en groter) en je kan uw zoon zijn in zijn 1.4 D wel volgen….
In dan ben is geen Renault favoriet....Last edited by quovadis; 08/11/2017, 11:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Voordeel is wel dat je er meestal niet echt mee in panne valtMaar 't is wel klote dat de wachtzaal van de garage een soort van tweede living wordt
dit jaar heeft toch 700 km gereden zonder panne *fier*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenProficiat... goe bezigGij kunt er tenminste eens mee lachen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ik had gehoopt op een Espace topic
Maar voor onze pa was de wachtzaal de 2de living geworden, denk dat die om de week of 2 wel naar de garage moest. Dat was dan ook de eerste en laatste renault dat we thuis gehad hebben.
Over citroen geen slecht woord. Mijn opa heeft zo goed als alle citroens gehad (tot midden jaren 90, die laatste is gebleven tot hem gestorven is) en ons moeder heeft ook met niets anders gereden en nooit fameuse problemen gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Les logica:- Een grotere, turbomotor in een kleinere en lichtere carrosserie, vergelijken met een kleinere atmosferische antieke basis motor in een grotere en zwaardere carrosserie….
- De spaceshuttle vloog ook sneller, als het eerste vliegtuig in de wereld… maar ze staan nochtans beide in het museum… dus zijn ze perfect vergelijkbaar…?
- ....
Koop u deze 1.2 i Clio (ook zwaarder en groter) en je kan uw zoon zijn in zijn 1.4 D wel volgen….
In dan ben is geen Renault favoriet....
Uw wiskunde is ook nogal bizar. Ge vergelijkt 75pk met 120pk....
Comment
Comment