Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kleine bestelwagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke kleine bestelwagen?

Er worden mooie salonkortingen gegeven op kleine bestelwagens. Ik zou er een aankopen als dienstwagen voor mijn werkgever.

Kangoo, Caddy, Berlingo, Partner, Citan, Combo of Transit Connect?
    Wie heeft ervaring?

Caddy is niet duur meer en lijkt kwalitatief maar hou niet van de tarieven van de lokale dealer. De Mercedes zou ik ook niet kiezen omwille van de onderhoudsfacturen.
    Bij de Combo kan ik wellicht veel korting krijgen maar die komt niet zo kwalitatief over vind ik.
    Voor Ford ken ik een heel goeie garage in de buurt maar de Transit Connect zie je zo weinig rijden.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

De Citan, dan kan je toch even goed de Renault nemen ? Zijn die twee niet identiek ?

Comment

Ik ben verwonderd over de Peugeot expert en afgeleide bij Toyota en citroen... Net iets meer en toch niet te lomp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        ............. Ik zou er een aankopen als dienstwagen voor mijn werkgever.........

.
        Beste,
        Ga jij een auto kopen voor je baas ????????

Joske

Comment

Waarom niet, Gere weet nie wat gedaan met zijn geld.

Comment

Zoals ik het interpreteer; zou hij hem kopen om te gebruiken op zijn werk, en zo ook in te brengen in zijn belastingen? Dus geen woon werk verkeer.

Comment

Zoals ik het interpreteer: hij mag eerst zijn voorkeur geven, want hij moet er het meeste in rijden, baas betaald….

Comment

Hier nog altijd heel content met een Caddy lv.
                Van 2010, buiten onderhoud nog geen sleutel gezien.

Overweeg wel een hermetische scheiding tss zit- en vrachtruimte.
                Geeft betere geluidsdemping en airco werkt beter/sneller.
                Idem voor een dikke rubberen mat op de laadvloer.

Wegens regelmatig zwaar beladen, zorg voor een performante motor met marge.

Comment

Als ik enkel naar het uiterlijk kijk vind ik de Transit Connect wel de mooiste en je ziet ze idd nogal weinig.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Met welke heb je al gereden ?

Als je kan leven met de motorisatie : Transit Connect.

Comment

Betreft de vervanging van een dienstvoertuig van een zelfstandig overheidsbedrijf.

Vandaag naar Ford, Renault, Opel, Citroën en Volkswagen geweest.

De Combo komt slecht over, deuren van de laadruimte kan je half opentrekken zonder ze te ontgrendelen. Zegt wellicht ook iets over de rest. Bij een Movano zag ik ooit plots eens een kabeltje hangen en dat bleek van de parkeersensoren te zijn. Goedkoop geassambleerd.

Caddy is duur, wel kwalitatiefst wellicht maar dat de optie’s allemaal betalend zijn bevalt niet.

Kangoo is niet duur

De Partner is zeer goedkoop €10.000 excl. btw met airco en compleet met wegklapbare driezitpassagierszetel. Jammer genoeg zo gedateerd model.

De Transit connect is een geval apart. Komt zeer goed over eigenlijk. Gevoel in het interieur is helemaal anders dan bij de rest, ruimtelijk. Had hier de 1,5 liter 100 pk diesel gekozen. Is die slecht? Kost 2000 euro meer dan de Partner.

Comment

Bovenaan zet je dat je bij Citroën bent geweest en dan zet je lager de Partner, dat is wel de Peugeot.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Bovenaan zet je dat je bij Citroën bent geweest en dan zet je lager de Partner, dat is wel de Peugeot.
                          Oeps!
                          Maar toch hetzelfde denk ik.

Comment

Working...
                          X