Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 3008 : 1.2 benzine of 1.6 benzine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is toch al 8cm korter hé. De Tiguan is maar 4,6cm langer als de 3008

Comment

Allez, ge wint

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Allez, ge wint
        Just is just hé. 4,6cm is minder dan 8cm hé
        Dus technisch gezien ligt de 3008 korter bij de Tiguan, dan bij de Ateca

Maar nu weet ik ook het verschil tussen de Ateca en Tiguan. Dacht dat het verschil kleiner was.

Comment

Voor de volledigheid. Kodiaq 4,70m, Karoq :4,38m, T-Roc 4,23m (korter dan ik dacht)

Alles hangt van je noden en situatie af natuurlijk.
          Voor ons is de Arona al meer dan groot genoeg als tweede auto, en superhandig in de stad.
          Rijdt ook comfortabel en stil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Voor de volledigheid. Kodiaq 4,70m, Karoq :4,38m, T-Roc 4,23m (korter dan ik dacht)

Alles hangt van je noden en situatie af natuurlijk.
            Voor ons is de Arona al meer dan groot genoeg als tweede auto, en superhandig in de stad.
            Rijdt ook comfortabel en stil.
            Als 2de auto moet ge idd niet veel meer hebben. Daarom dat we thuis dus een Tiguan en C4 hebben. Alhouwel mijn vrouw nog kleiner wou, heb ik toch mijn veto gesteld en heeft ze toch een C4 genomen Voor haar is 'hoe kleiner, hoe beter voor hare portemonnee', maar ik heb toch liever dat mijn zoontje in een wagen met wat koetswerk zit. Ben wel benieuwd wat ze zal kiezen als volgende, want heb zo het gevoel dat ze ook eens iets anders dan een Citroën wilt. Niet dat ze ontevreden is, maar ze is er compleet niet mee bezig en als dat rijdt, is het al lang goed. Echter ziet ze dat al haar collega's toch Volvo, VW, BWM, Audi, ... kiezen, en dat zij dan daar staat met een Citroën

Comment

Ze zitten er nooit iets mee in, tot ze zelf moeten kiezen, is mijn ervaring ;-)

Comment

hebt ge den arona al ?

Comment

Nee 3md levertijd, maar wel uitgebreid test gereden.

Comment

Voor de madam presteert die meer dan voldoende, mijn vriendin heeft een 2008, 1.2 met 110 pk en ik rij daar ook vaak mee en voor mij presteert die voor dagelijkse ritten meer dan voldoende, zonder vermoeiend te zijn! Een benzinewagen moet je nu eenmaal in hogere toeren jagen.

Comment

Zelfde gevoel bij de Arona. Zelfs leuk moteurke, die 115 pk. Klimt vlotjes in de toeren en nog leuk geluid ook. Meer moet dat niet zijn voor dagelijkse ritjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
                        Zelfde gevoel bij de Arona. Zelfs leuk moteurke, die 115 pk. Klimt vlotjes in de toeren en nog leuk geluid ook. Meer moet dat niet zijn voor dagelijkse ritjes.
                        Inderdaad. In hoge toeren mooi ronksken en bij gewoon rijden hoor je die bijna niet. Ook eerst wa schrik voor, ondertussen al iets meer dan een jaar oud en nog geen problemen mee gehad.
                        Verbruik valt ook best mee.

Comment

Working...
                        X