Oorspronkelijk geplaatst door 1023
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto kopen maar welke?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenHahahaha iedereen is bang om voor een diesel te gaan , straffe belgen hoor.
Uit jouw lijst de Ford. Nooit dergelijke bedragen uitgeven aan een Renault. New Polo -> dertien in een dozijn en mottig karretje imo.
Met € 20.000 zou ik mij wel iets anders kopen hoor. (je vraagt namelijk sportiviteit).. Soit, jouw geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoranD Bekijk BerichtenIk zou graag een sportieve auto willen die er sportief uitziet en ook wel sportief rijd.
Comment
-
Wel als je sportief (en dan vooral qua pk's wilt) : Peugeot 208 GTI heeft een vanafprijs van 20k. Dan heb je meer dan 200pk onder uw gat.
Voor een echt sportief rijgedrag, kijk dan bv. naar een Mazda MX5 : https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...214b?cldtidx=2
Als je een gewone auto wilt, met een iets sportiever rijgedrag. Dan zou ik bij Mazda/Ford kijken. Qua besturing zijn deze wat sportiever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenMX5 : https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...214b?cldtidx=2
Als je een gewone auto wilt, met een iets sportiever rijgedrag. Dan zou ik bij Mazda/Ford kijken. Qua besturing zijn deze wat sportiever.
Comment
-
Zeker eens gaan kijken bij Hyundai en Kia. Mooie wagens tussen, betrouwbaar en vooral 5 en 7 jaar garantie.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Hoe deze post plots in deze topic beland snap ik niet. Maar het is dat een 1.6 tdi zo sportief is he.
Comment
-
-
Comment
-
Of iets duurder maar ook nog iets anders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenHahahaha iedereen is bang om voor een diesel te gaan , straffe belgen hoor.Oorspronkelijk geplaatst door JoranD Bekijk BerichtenHey,
Ik heb hier een vraagje voor mensen die veel van auto's afweten.
Ik ben aan het zoeken voor een nieuwe auto en ik moet een keuze maken uit 3 auto's.
Ik zou graag een sportieve auto willen die er sportief uitziet en ook wel sportief rijd.
Ik zou kiezen voor:
1. Ford Focus ST-Line 1.0 Ecoboost 140pk
2. Renault Megane GT Line 1.2 TCE 130pk
3. Volkswagen New Polo Highline 1.0 TSI 115pk (met het R-line pakket voor de sportieve look)
Mijn voorkeur zal gaan naar de VW polo en de Ford Focus.
Zouden jullie hier jullie mening over willen geven.
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZeker eens gaan kijken bij Hyundai en Kia. Mooie wagens tussen, betrouwbaar en vooral 5 en 7 jaar garantie.
Ieder zijn ding natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOoit een ford in mijn bezit gehad voor 4j., had die als nieuw gekocht en dat merk komt hier niet meer binnen. Brol.
laatste merken waar ik aan zou denken om te kopen zijn Lancia, Dacia, Lada, Mazda :p
Een MX-5 kan ik ook aanbevelen, maar aan zijn lijstje te zien is hij meer opzoek naar iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Hij zoekt het uitzicht van een sportieve wagen anders ga je niet gaan choppen in de categorie 116pk-140 pk .
Een kleine auto met 120 pk benzine is sportiever dan een grotere met 2 liter diesel. En als je gaat vergelijken met kleine diesels dan wordt het al heel triest vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Betrouwbaar omdat ze 5 en 7 jaar garantie geven? Wa is da tegenwoordig, iedereen koopt zich een Kia of Hyundai, de laatste merken waar ik zou aan denken bij aankoop van een nieuwe wagen.
Ieder zijn ding natuurlijk.
Laat de andere merken dan ook maar 7 jaar garantie geven, ze durven nietEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Schnippy Der zit een foutje in uwe lijst, Mazda hoort daar ni tussen. Ook negatieve ervaringen mee gelijk bij de Ford misschien?
Een MX-5 kan ik ook aanbevelen, maar aan zijn lijstje te zien is hij meer opzoek naar iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOoit een ford in mijn bezit gehad voor 4j., had die als nieuw gekocht en dat merk komt hier niet meer binnen.
Comment
Comment