Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto kopen maar welke?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

"sportief" is niet alleen uitzicht en aantal pk's. En een benzine heeft overal een sportiever karakter dan diesel.

Een kleine auto met 120 pk benzine is sportiever dan een grotere met 2 liter diesel. En als je gaat vergelijken met kleine diesels dan wordt het al heel triest vind ik.
    En een kleine wagen met 120pk diesel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

En een kleine wagen met 120pk diesel?
      Ja zeg es, welke wagen met diesel, voor onder de 20k nieuw, vind je sportief?
      Ik vind niks sportief aan zo'n dieselmotortje.
      Last edited by Phate; 25/01/2018, 17:54.

Comment

nen diesel is bij voorkeur lekker dik (minstens 2 liter) zodanig dat die puur op koppel toch vooruit gaat. want toeren maken, daar is nen diesel meestal ni echt voor gemaakt en sportief klinkt het ook al niet.

Comment

Zou inderdaad eerdee bij Peugeot gaan zien. Mooie bakken en rijden ook wel goed blijkbaar. Ford rijdt het leukste maar zal bijna vervangen worden.
          Een abarth Turismo heb je voor dat geld ook (daginschrijving) en dat zijn wel leuke bommetjes
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten

Ja, zo heeft iedereen wel iets. Voor mij komt VW er niet meer in. Heeft me gedurende 3 jaar regelmatig wat nachten slaap gekost.
            Hm, ben van mening dat je met mercedes, bmw, audi altijd beter af bent. Je kan altijd eens een slechte wagen hebben maar bij hen zal dat eerder uitzondering zijn. Ik heb ooit renault gehad en moet zeggen dat die wagen ook veel degelijker was dan ford.

Comment

Renault, juist. Alom gekend om zijn degelijkheid en betrouwbaarheid. Ik heb er twee gehad gedurende een week. Beide minder dan 25000 km. Of problemen met electronica, of stukjes interieur kwamen los. Met mijn Mondeo na 300.000 km nog steeds nauwelijks een probleem gehad.

Ps. Bij gelegenheid moet je toch eens een Focus ST proberen. Een van de weinige die zonder problemen hun volledige vermogen op het asfalt overbrengen.
              Last edited by K2; 25/01/2018, 22:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Hm, ben van mening dat je met mercedes, bmw, audi altijd beter af bent. Je kan altijd eens een slechte wagen hebben maar bij hen zal dat eerder uitzondering zijn. Ik heb ooit renault gehad en moet zeggen dat die wagen ook veel degelijker was dan ford.
                Ik had nog nooit van mijn leven in panne gestaan met een wagen tot verleden jaar en dan nog in het buitenland , bmw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar

Waarom? Wat is daar verkeerd mee? Ik heb tot grote tevredenheid een Sportage gehad, koop mij zeker ooit nog eentje van deze merken. Vooroordelen?

Laat de andere merken dan ook maar 7 jaar garantie geven, ze durven niet
                  Ik vind ze gewoon ni mooi en ik vind niet dat je een wagen moet kopen omwille van de garantie die je krijgt en das meestal het geval als je vraagt aan een Kia of Hyundai rijder, 7 jaar garantie e! Who cares? Sorry ma zo ne Sportage ook, wa een lelijke bak, smaken verschillen uiteraard en gelukkig maar!

Comment

Een GTI van 2 jaar oud. Ik heb een mooie in de aanbieding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Ik had nog nooit van mijn leven in panne gestaan met een wagen tot verleden jaar en dan nog in het buitenland , bmw.
                      Dan weet je meteen wat je kan antwoorden in http://www.autoforum.be/forum/auto-a...eg-hebt-gehad/

Comment

Ik zou het budget met 5000 euro opkrikken en een BMW 218i zoeken met M pakket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ik vind ze gewoon ni mooi en ik vind niet dat je een wagen moet kopen omwille van de garantie die je krijgt en das meestal het geval als je vraagt aan een Kia of Hyundai rijder, 7 jaar garantie e! Who cares? Sorry ma zo ne Sportage ook, wa een lelijke bak, smaken verschillen uiteraard en gelukkig maar!
                          Dat zie ik toch wel even anders hoor. Maar ok, ieder zijn mening en smaak

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Voor een vrouw akkoord .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Een Gran Tourer dan toch

Comment

De Polo en renault zijn zo goed als weggevallen maar het zal nu gaan tussen de mazda 3 -2.0 -120pk of de Ford focus

Comment

Dan zou ik voor de 1.0 Ecoboost gaan, zeker weten !

Comment

Dat Ford interieur is wel zeer verouderd vind ik

Comment

Mazda dan !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar

Waarom? Wat is daar verkeerd mee? Ik heb tot grote tevredenheid een Sportage gehad, koop mij zeker ooit nog eentje van deze merken. Vooroordelen?

Laat de andere merken dan ook maar 7 jaar garantie geven, ze durven niet
                                        Ik moet mijn vooroordelen een beetje terugschroeven. Zondag met een nieuwe Kia Rio meegereden. Een 1.2 met 80 pk? En moet zeggen, veel auto voor weinig geld en rijdt nog goed ook! Kwa looks, ieder zijn ding natuurlijk, interieur cava nog.

Comment

Working...
                                        X