Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies verkoop bmw.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Advies verkoop bmw.

Zoals geschreven zou ik graag weten wat een eerlijke verkoopsprijs zou zijn van een bmw 318 diesel van 122pk dus de oude motor nog. Wagen is van 2007 en heeft momenteel 230000 kms gereden er zit een panoramisch open dak in het grote scherm in de middenconsole leren interieur en het is en touring waar ik ook nog een set velgen heb met winterbenden op. Alvast bedankt voor de reacties.

5000€ max.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      5000€ max.
      Ik denk minder eerlijk gezegd. Eerder een 3000 Euro afhankelijk van de staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ik denk minder eerlijk gezegd. Eerder een 3000 Euro afhankelijk van de staat
        Goh, volgens mij is dat eerder handelsinkoopprijs. 3000€ is echt wel weinig. Heb eens gekeken op mobile.de en daar beginnen ze bij 4500€ en gaan tot 6300€. Het zal ieg ergens daar tussen liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Goh, volgens mij is dat eerder handelsinkoopprijs. 3000€ is echt wel weinig. Heb eens gekeken op mobile.de en daar beginnen ze bij 4500€ en gaan tot 6300€. Het zal ieg ergens daar tussen liggen.
          Je kan gelijk hebben..., ik heb niet gekeken. Ik vind dat dan eigenlijk wel nog veel geld voor een auto van 11 jaar. T zou mooi zijn als topicstarter hier de uiteindelijke verkoopprijs zet, dan zouden wij kunnen wedden voor n'een bak bier of zo lol....

Comment

Dan ga ik sowieso winnen want mensen geven niet graag toe dat de uiteindelijke verkoopprijs soms een pak minder is dan verwacht.

Dus : een bak dubbele trappist aub.

Comment

West Malle Triple is dat ok voor u

Comment

Yummie.

Comment

Dacht dat hier bierkenners zaten en er dus ook Tripple Karmeliet was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Dacht dat hier bierkenners zaten en er dus ook Tripple Karmeliet was
                    Ik ben gene kenner zulle. Hoe noemt dat bier van die abdij dat zo gegeerd is ? Wou eerst dat vernoemen maar wist de naam niet meer

Comment

Westfleteren. Ze hebben meerdere soorten daar :-). Vorig weekend mijne laatste leeg gedronken.

Comment

Westfleteren. Ze hebben meerdere soorten daar :-). Vorig weekend mijne laatste leeg gedronken.
                        Just dat zocht ik lol... Denk dat ik David hiermee nog gelukkiger zou maken

Comment

Euro3 waarschijnlijk.... virtueel waardeloos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                            Euro3 waarschijnlijk.... virtueel waardeloos.
                            Die Porsche Euro 3 ? Kan toch niet ? Euro 5 was toen toch verplicht ?

Comment

Just dat zocht ik lol... Denk dat ik David hiermee nog gelukkiger zou maken
                              Dat zou goed kunnen, maar om daar in een rij gaan aan te schuiven voor 1 bakske, is er mij ook teveel aan
                              Ik krijg dat gelukkig altijd van ne maat die een paar bakken in huis heeft.

Comment

Dat zou goed kunnen, maar om daar in een rij gaan aan te schuiven voor 1 bakske, is er mij ook teveel aan
                                Ik krijg dat gelukkig altijd van ne maat die een paar bakken in huis heeft.
                                Pffff mij beetje jaloers maken ja...

Comment

Pffff mij beetje jaloers maken ja...
                                  Ik drink dat wel eens graag maar de mensen doen daar gewoon een beetje 'te' over. Tis niet dat Westfleteren een bier is waarbij ge een orgasme krijgt hé. Het enige speciale aan dit bier is, dat ge het niet in de gewone winkel kunt kopen en maar zeer zelden een café vindt, waar ze het schenken.

Als ik moet kiezen tussen ne Tripple Karmeliet en ne Westfleteren 12, dan is mijn keuze snel gemaakt en ga ik voor de Karmeliet
                                  En als ge dan toch van uwe Westfleteren het optimale effect wilt hebben, dan moet ge den dras mee uit drinken. Dan hebt ge de dag erna nog genot

Comment

4 a 5K moet wel lukken.

Comment

Die Porsche Euro 3 ? Kan toch niet ? Euro 5 was toen toch verplicht ?
                                      Porsche?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Porsche?
                                        Euhm.... sorry, heb me dik vergist van topic. .

Comment

Working...
                                        X