Hi guys,
Na een tijdje begint het weer enorm te kriebelen, ik wil terug een moto!
En natuurlijk wou ik niet zomaar eentje. Nee, ik wil een Ducati 999. Een gele!
Een tweede item op m'n bucketlist is een roadtrip met de moto door Italië. Dus.. waarom niet beide combineren?
Na lang zoeken heb ik in het diepe zuiden (onder Salerno) een mooie Duc 999 gevonden.
Plan is eind maart te gaan kijken en als alles OK is, deze te kopen & eind mei deze terug te rijden (maat van me doet hetzelfde & ondertussen kan de garagist nog een onderhoud doen).
Eerst wou ik de papieren van de moto meenemen na deze inspectie en op Belgische papieren zetten (Vignet 705 en DIV, visuele inspectie is toch niet nodig).
Nu was ik aan het denken, zouden exportplaten niet gemakkelijker zijn?
En zo ja, hoe in godsnaam regel ik italiaanse platen?
Na een tijdje begint het weer enorm te kriebelen, ik wil terug een moto!
En natuurlijk wou ik niet zomaar eentje. Nee, ik wil een Ducati 999. Een gele!
Een tweede item op m'n bucketlist is een roadtrip met de moto door Italië. Dus.. waarom niet beide combineren?
Na lang zoeken heb ik in het diepe zuiden (onder Salerno) een mooie Duc 999 gevonden.
Plan is eind maart te gaan kijken en als alles OK is, deze te kopen & eind mei deze terug te rijden (maat van me doet hetzelfde & ondertussen kan de garagist nog een onderhoud doen).
Eerst wou ik de papieren van de moto meenemen na deze inspectie en op Belgische papieren zetten (Vignet 705 en DIV, visuele inspectie is toch niet nodig).
Nu was ik aan het denken, zouden exportplaten niet gemakkelijker zijn?
En zo ja, hoe in godsnaam regel ik italiaanse platen?
Comment