Mededeling

Collapse
No announcement yet.

golf 7 mk1 uit 2013 met 1.2TSI motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• golf 7 mk1 uit 2013 met 1.2TSI motor

hallo

ik ben van plan om een eerste auto te kopen. Ik zou graag al direct een fatsoenlijke en degelijke auto nemen waar ik zeker 10 jaar in kan rijden. Ik was geïnteresseerd in een golf 7 met 1.2 TSI motor.

Ik vroeg me af of dit een goeie motor is en ofdat er vaak problemen mee zijn. Daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen.

Alvast bedankt

Voor zover ik weet zijn die betrouwbaar.

Comment

je moet er geluk mee hebben , ik zet er m'n geld niet meer op om jarenlang probleemloos te rijden , dan zou ik eerder voor Kia of Hyundai gaan ...
      Last edited by patje007; 16/02/2018, 20:45.
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Voornamelijk is wat is het doel van de auto? Rond de spreekwoordelijke kerktoren is die 1.2tsi voldoende. Als je regelmatig de autosnelweg bezoekt of aanhanger gebruikt zou ik de 1.4tsi overwegen, net wat soepeler. Betrouwbaar is geen enkele auto, het is altijd een kwestie van geluk, een auto zit tegewoordig vol elektronica, gaat daar iets in mis kan het snel in de papieren lopen.

Comment

1.2 tsi is in mijn ogen perfect om dagelijks mee te leven, stil trillingvrij fiscaal cheap tov mijn 3.0 v6 diesel en even zuinig (6.3)

Comment

Alleen zorgen dat je een exemplaar hebt met een riem ipv een ketting. Met een 2013 zit je normaal wel goed (maar toch even checken)
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

als 't een golf 7 is, is 't een riem.

Comment

Heb woensdag nog een 1.2 met dsg getest en dat reed heerlijk voor dagelijks gebruik.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mijn schoonbroer heeft er eentje gehad, na 4 jaar verkocht voor een iets zwaardere auto. Maar geen problemen gehad, wel wat olie verbruik maar niet ergerlijk.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                  X