Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoektocht naar nieuwe velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het goedkoopste dat ik ze online bij een handelaar heb gevonden is 373 EUR/velg, ~1500 EUR in totaal. 1200 EUR vragen lijkt me dan niet overdreven

Comment

Nog een vraagje voor de kenners: naafgat originele velg is 57.1mm, de BBS SX'en zijn echter 82mm. Ik heb aan een garage gevraagd of er dan geen "centreerringen" nodig zijn.

Hij vertelde me echter dat dit niet nodig is en er voor de BBS SX niets extra nodig is om te monteren, alles wat ik hierover lees op het internet spreekt dit echter tegen, dus weet ik zelf niet meer goed wie te geloven?

Overigens wijken de BBS velgen 6mm (40 origineel, 46 BBS) af v/d originele ET waarde, en dit zou ook oke zijn, ondanks dat ik hier weer over lees dat je max 5mm mag afwijken.

Comment

Natuurlijk ga je centreerringen nodig hebben!

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Natuurlijk ga je centreerringen nodig hebben!

Dan zijn ze me iets aan het wijsmaken bij die garage :/

Comment

Gewone garage of bandencentrale?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Die van velgen-inkoop.nl, ik was er mee akkoord om mijn velgen + 175 EUR te geven voor hun BBS SX incl. montage. Zij vertelden me dus dat centreerringen niet nodig zijn (omdat ze die dan zelf moesten aankopen mss?)

Comment

Bestaan ze wel in die maat?

Comment

Met naafgat 57.1? Nee, 82 voor de 19 inchers

Comment

Neenee centreerringen in die maat?

Comment

Met onze centreerringen past uw velg perfect om de naaf zonder vervelende trillingen. In ons assortiment van glasvezelversterkte kunststof ringen vindt u meer dan 400 varianten, kleuren en maten. Alle ringen zijn uit voorraad leverbaar.Wij streven ernaar om alle bestellingen die voor 16.00 uur bij ons binnen zijn nog dezelfde dag te versturen.

​​​​​​Heb ze hier gevonden ja, 82mm->57.1mm

Comment

Nu bieden ze me deze aan: http://www.gmpitalia.com/en/alloy-wh...lection/2-atom voor een 1 op 1 ruil incl. montage. Ik vind ze wel mooier dan de BBS'en, maar heb weer mijn twijfels gezien ik het merk niet ken

Comment

Working...
                        X