Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starterswagen voor 18-jarige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Starterswagen voor 18-jarige

Hallo,
    ik ben 100% leek en nogal overweldigd door het aanbod op de verschillende websites. Ik zoek wat advies om me te kunnen concentreren in het vinden van een wagen die de moeite waard is.
    Wegens omstandigheden wil ik voor mijn 18-jarige dochter een tweedehandswagen aanschaffen waar ze toch nog 4 a 5 jaar kan meerijden (kleine afstanden, vrijwel geen autoweg).
    Vereisten: er kunnen 4 volwassenen inzitten, benzine motor, airco.
    Mijn budget is max. 3500 euro.
    Wat kan ik daarvoor realistisch op de kop tikken? Of welke modellen zijn het interessants? Moet ik me concentreren op een aantal verkopers? Of hoe begin ik er het best aan?
    alvast bedankt!
    Marie

Gezien het voor uw dochter is, zou ik eerst met haar overleggen wat voor type auto ze in gedachten heeft, maar ook welke auto's ze graag ziet.

Eens je een aantal concrete wagens voor ogen hebt, kan je specifieker vragen welke de betere zijn, en welke je best vermijdt.

Voor dat bedrag zal je een kleine wagen kunnen kopen, maar met wel wat kilometers.

Comment

Binnen dat budget, heb je niet veel keuze. Vaak kan je in wallonie nog wel goeie zaken doen, zeker bij een particulier, je hebt dan wel geen garantie.
      Even op autoscout gezocht en van wat ik dan terugvind, lijken volgende wagentjes wel interessant:
      - peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo (bv https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...48a3?cldtidx=3)
      - hyundai i20 ( https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...9db?cldtidx=11 )
      - Suzuki alto ( https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...d1d3?cldtidx=5 )
      - nissan pixo ( https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...c9d?cldtidx=20 )
      - VW polo maar dat is al wat duurder ( buiten deze: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...3154?cldtidx=2 )
      Last edited by sunking; 06/03/2018, 15:50.

Comment