Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mazda MX 5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mazda MX 5

hoi, ben aan het uitkijken naar een occasie mazda MX-5 een 2.0L 160 pk ongeveer 100000 km iemand een idee of dit betrouwbaar is of ervaring ?
    alvast bedankt
    Dirk

Je hebt het over een NC?
    Last edited by ; 13/03/2018, 23:17.

Comment

NC had ook een 2.0 met 160pk, zeker een sportline nemen. Rijdt beestig goed.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Mx-5kes zijn super betrouwbaar over het algemeen alleszins.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          NC had ook een 2.0 met 160pk, zeker een sportline nemen. Rijdt beestig goed.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
          Het vermogen bij de NC hing, voor hetzelfde blok, een beetje af van land tot land. Rijdt inderdaad zeer goed, mijn collega heeft er een. Best wel grappig als we toevallig samen op kantoor zijn. Hij met z'n groene NC, lekker understated. En ik met m'n vlammend rode ND, redelijk in your face.

Comment

Het is door de vele ritjes met Niko80 zijn NC dat ik mij een NA heb gekocht. Met mijn 1m93 geen enkel probleem. Een ND is wel een ramp voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Het is door de vele ritjes met Niko80 zijn NC dat ik mij een NA heb gekocht. Met mijn 1m93 geen enkel probleem. Een ND is wel een ramp voor mij
              Eens in het wasmachien kruipen bij 90 graden. Probleem opgelost

Comment

Maar daar wringt het schoentje (you see what I did there? ), die zijn ook te klein om in te kruipen :p

Comment

Betrouwbaar. Das te zien wie daarmee gereden heeft natuurlijk en hoe em onderhouden is.

Comment

Working...
                  X