X1 rijd beter, het mini onderstel geeft meer beleving dan het onderstel van de passat. Je krijgt bij de passat meer waar voor uw geld. Nu bij VW vind ik jammer dat het allemaal hetzelfde rijd, passat, golf, polo... allemaal goed maar blind merk je amper verschil, skoda is te zompig kwa weggedrag (persoonlijke mening) alleen seat geeft een beetje plezier achter het stuur. Nu zoals gezegd dit is puur persoonlijke smaak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q2 vs Skoda Karoq vs Seat Ateca
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk BerichtenX1 rijd beter, het mini onderstel geeft meer beleving dan het onderstel van de passat. Je krijgt bij de passat meer waar voor uw geld. Nu bij VW vind ik jammer dat het allemaal hetzelfde rijd, passat, golf, polo... allemaal goed maar blind merk je amper verschil, skoda is te zompig kwa weggedrag (persoonlijke mening) alleen seat geeft een beetje plezier achter het stuur. Nu zoals gezegd dit is puur persoonlijke smaak.
Comment
-
Vorige week vrijdag 03/08 mocht ik naar de garage om de X1. Ik had deze besteld 23/05 dus de levering is zeer vlot gegaan vind ik. Ondertussen heb ik er al 800 km mee gereden en ben ik zeer blij dat ik gekozen heb voor de X1, wat een luxe en wat een rijplezier! De automaat past perfect bij deze wagen, comfortabel en efficiënt maar ook sportief rijden is mogelijk. De hogere zitpositie is zeer aangenaam en ook op het sensatec kunstleder nog niets aan te merken. Kortom, een leuke comfortabele maar ook dynamische wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoachimD Bekijk BerichtenIk wou ook nog 2 foto's uploaden, maar ik krijg de foutmelding invalid_attachment_storage.
Comment
-
Kortom, een leuke comfortabele maar ook dynamische wagen.
Leuk en comfortabel daar ben ik nog mee akkoord. Maar dynamisch ? Sorry, maar een SUV met 116pk dynamisch noemen, da's er toch wat over. Denk dat ge toch eens moet rijden met een Giulietta Veloce, Fiësta/Focus ST, Cvic Type-R, i30 N, Mx-5, Cooper S, 208 GTI, Clio/Megane RS, Leon Cupra, GT86 of Golf GTI. Dat zijn sportieve wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKortom, een leuke comfortabele maar ook dynamische wagen.
Leuk en comfortabel daar ben ik nog mee akkoord. Maar dynamisch ? Sorry, maar een SUV met 116pk dynamisch noemen, da's er toch wat over. Denk dat ge toch eens moet rijden met een Giulietta Veloce, Fiësta/Focus ST, Cvic Type-R, i30 N, Mx-5, Cooper S, 208 GTI, Clio/Megane RS, Leon Cupra, GT86 of Golf GTI. Dat zijn sportieve wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Yep, sinds de update van vorig jaar is dat geen pretje meer. Als ge TapaTalk hebt, is het makkelijker om het te posten via uwe smartphone of tablet.
Met zulk budget zou ik mss toch eens gaan kijken voor een Mercedes CLA Shooting Brake. Tenzij ge absoluut een SUV/Crossover willen.
Comment
Comment