Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vertrouw niet op iets met een keyless go systeem, heb meer vertrouwen in iets mechanisch, laat ze maar proberen boren of slijpen denj dat ze het dan veel sneller opgeven (of niet aan beginnen als ze zo'n sticker zien)
Als er een optie is die ik nooit zou kiezen is het keyless entry. Kijk maar wat er sinds kort op de Duitse cc van Porsche staat als commentaar.
"Fahrzeugent- und Verriegelung inkl. Kofferraumentriegelung sowie Motoranlassen und -abstellen ohne aktive Schlüsselnutzung. Hinweis: Das Porsche Entry & Drive System entspricht dem aktuellen Stand der Technik. Wir können jedoch nicht vollständig ausschließen, dass die Schlüsselcodes der Funkschlüssel abgefangen und dafür verwendet werden, das Fahrzeug zu öffnen oder dieses zu entwenden."
Die systemen zijn poepsimpel te kraken. Er staan genoeg fragmenten op Youtube waar ze binnen de 2min weg zijn met de wagen zonder deze te moeten openbreken.
Maar hoeveel tijd kost het?
Als ze weten dat het te lang gaat duren dan beginnen ze er ook niet aan en helpt het in principe dus al.
denk ik ook, dus een sticker op de voorruit is al een goed begin.
Ik zie het niet echt iemand doen, een slot proberen picken, wriemelend in het voeteinde van de auto, dan nemen ze beter een slijpschijf
of nog beter een bump-key
Comment