Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto genre Multivan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke auto genre Multivan

Hoi

Stilaan aan het rondkijken voor een bedrijfswagen.
    Aangezien ik zowel zitplaatsen als laadruimte nodig heb (vaak niet tegelijk) dacht ik aan een auto van het genre multivan.
    Hierbij zijn de zetels verschuifbaar en uitneembaar.
    Jammer genoeg zijn deze auto's nogal prijselijk en ook een relatief hoge CO2 uitstoot (niet onbelangrijk met de vernieuwde regels rond fiscaliteit).
    Graag had ik van jullie vernomen welke auto in dit genre jullie aanraden.
    Enkele vereisten:
    - Automaat
    - Goed rijcomfort
    - Lederen zetels (met zetelverwarming)
    - Veiligheidsopties zoals dode hoek sensor, airbags etc...
    - GPS
    - Airco (liefst ook voor de achterruimte)
    - Parkeersensoren en eventueel camera

Nagenoeg elk merk bied deze wel aan, met soms toch een 10000-15000 euro verschil.

Graag jullie mening.

Groetjes

Is een V-klasse in lichte vracht laten zetten een optie? Je zit dan wel met de vaste wand tussen laad- en passagiersruimte.
    Of gewoon een Vito dubbele cabine?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Met een automaat vallen er toch al een paar af.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik denk dat je een Ssangyong rodius in lichte vracht kan zetten. Dan heb je 5 zetels en laadruimte. En doet de CO2 niet zoveel terzake dacht ik als het een Lichte vracht is?

- Automaat
        - Goed rijcomfort

- GPS
        Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blaylock Bekijk Berichten
          Hoi

Stilaan aan het rondkijken voor een bedrijfswagen.
          Aangezien ik zowel zitplaatsen als laadruimte nodig heb (vaak niet tegelijk) dacht ik aan een auto van het genre multivan.
          Hierbij zijn de zetels verschuifbaar en uitneembaar.
          Jammer genoeg zijn deze auto's nogal prijselijk en ook een relatief hoge CO2 uitstoot (niet onbelangrijk met de vernieuwde regels rond fiscaliteit).
          Graag had ik van jullie vernomen welke auto in dit genre jullie aanraden.
          Enkele vereisten:
          - Automaat
          - Goed rijcomfort
          - GPS

Nagenoeg elk merk bied deze wel aan, met soms toch een 10000-15000 euro verschil.

Graag jullie mening.

Groetjes
          Multivan is inderdaad redelijk aan de dure kant maar dan heb je ook wat. Is feitelijk een no
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Multivan is inderdaad redelijk aan de dure kant maar dan heb je ook wat. Is feitelijk een no
            Vreemd, de helft van mijn bijdrage is maar gepost...?

No brainier dus. Ik zou eens bij Ford gaan kijken. Tourneo custom of Transit custom.
            Succes met de keuze!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

De vraag is hoeveel laadruimte...
              Multivan en nog een paar andere heb je in dubbele cabine (en dus 5-6 plaatsen) en nog laadruimte, maar die moet lang genoeg zijn, anders val je niet onder de LV regeling.

Je kan altijd een tweedehandse kopen, of eens bij Iveco kijken, die zijn meestal wat goedkoper.

Comment

Iveco ga je moeilijker met de meer luxe-items kunnen uitrusten, vrees ik.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ga eens horen bij Hyundai voor hun H1. Lijken me wel prijs/kwaliteit goede wagens.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Hoi

Bedankt voor de antwoorden.
                    De kans is groot dat het een jonge tweedehands Mercedes V-klasse gaat worden, met ombouw naar lichte vracht.
                    Dit weekend eens een testrit maken en alles bespreken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blaylock Bekijk Berichten
                      Hoi

Bedankt voor de antwoorden.
                      De kans is groot dat het een jonge tweedehands Mercedes V-klasse gaat worden, met ombouw naar lichte vracht.
                      Dit weekend eens een testrit maken en alles bespreken
                      eentje met een V6 zoeken, was daar enorm van onder de indruk toen ik hem teste.
                      Dat blok heeft een heerlijke loopcultuur

Comment

Heb er gisteren ook nog naar zitten kijken.
                        Je vind er er wel veel met een gelijkaardige km stand wat mij dan weer niet zuiver lijkt.
                        Ex taxi, luchthaven vervoer ed met terug gedraaide teller?
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                        X