Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afzien verkoop wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• afzien verkoop wagen

Ik stelde mijn wagen te koop maar door veranderde persoonlijke omstandigheden wil ik hiervan afzien.
    Ik gaf dit door aan de koper en dreigt nu met een ingebrekestelling.
    Ik ben echter de enige die de voorlopige verkoopsovereenkomst in handen heeft en deze werd enkel in 1 exemplaar opgesteld, de koper heeft enkel een foto. Ondertussen gaat deze persoon al redelijk over in bedreigingen (we zijn nog maar enkele uren nadat ik dit doorgaf)
    Graag had ik geweten hoe hier best mee verder te gaan

Uw advocaat contacteren voor raad.

Comment

Je zegt een foto. Een foto van de verkoopovereenkomst?

Dan heeft hij een bewijs van de verkoopsovereenkomst, en kan je er in principe niet onderuit.

Probeer iets te regelen.
      Last edited by Vitus; 22/05/2018, 11:51.

Comment

Ik snap dat wel, een akkoord is een akkoord, en dat hoeft zelfs niet op papier te staan (maar papier maakt het wel makkelijker om het te bewijzen). En een foto van dat papiertje is genoeg.

Stel maar rap een schadevergoeding voor van 10-20% van de koopsom, of laat de verkoop door gaan.

Als de koper het tot bij de rechtbank brengt heb je dat toch aan je broek. (en advokaatkosten en gerechtskosten er bovenop)

Comment

Is de wagen reeds gekeurd voor verkoop ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne741 Bekijk Berichten
            Ik stelde mijn wagen te koop maar door veranderde persoonlijke omstandigheden wil ik hiervan afzien.
            Ik gaf dit door aan de koper en dreigt nu met een ingebrekestelling.
            Ik ben echter de enige die de voorlopige verkoopsovereenkomst in handen heeft en deze werd enkel in 1 exemplaar opgesteld, de koper heeft enkel een foto. Ondertussen gaat deze persoon al redelijk over in bedreigingen (we zijn nog maar enkele uren nadat ik dit doorgaf)
            Graag had ik geweten hoe hier best mee verder te gaan
            Zolang de koper geen verkoopovereenkomst heeft zie ik geen enkel probleem. Wat staat er op de foto die de koper heeft? Toch geen ondertekende copy van de verkoopovereenkomst hoop ik. Er is ook geen voorschot betaalt? Best even nakijken dat je ook niks op mail bevestigd hebt.

Wat je altijd kan doen is zeggen dat je de auto niet meer verkoopt omdat er technische problemen mee zijn en dat je geen voertuig met technische problemen wil verkopen wegen verborgen gebreken :-) . Meestal maakt zo iemand veel kabaal maar gebeurt er nadien weinig met de dreigementen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Laten we nu even gewoon wachten op wat Suzanne verduidelijkt .. Misschien is het zelfs gewoon een foto van de auto zelf. Daar gaat dan al de moeite en het geschrijf dat we hier aan het doen zijn.

Comment

Euh ok, we zullen niet meer reageren op welke vraag dan ook. 't Is tenslotte ook maar een forum.

Comment

De topicstarter is verdwenen?

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Wss heeft de koper haar laten verdwijnen als straf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wss heeft de koper haar laten verdwijnen als straf
                      Volgende week in Faroek mogen we tips geven

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Volgende week in Faroek mogen we tips geven
                        Hij had misschien een naaktfoto en zet haar hiermee onder druk... Wordt veel gedaan tegenwoordig. Nu zien we ze niet meer terug omdat je vroeg wat er op de foto exact staat...

Comment

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Op deze manier is de verkoop van een wagen wel afzien!
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Zoals zovele topicstarters met hun eerste post. Ze moeten eens grote kuis houden met de ledenlijst.

Comment

Is toch leuk zo een topic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Is toch leuk zo een topic?
                                  Tuurlijk, zeker als de foto zou volgen binnenkort

Comment

Working...
                                  X