Ik start in augustus aan mijn eerste job en ben op zoek naar een eerste wagen.
-Budget: +-4000 euro
-koop waarschijnlijk van een particulier
-Ik sta zelf in voor alle kosten en de verzekering komt op mijn naam.
-km/jaar kan ik niet goed inschatten, ik denk 20k
-dagelijks woon werk 50km autosnelweg met mogelijk file
-automaat mag maar hoeft niet voor mij en is niet echt relevant/interessant in mijn budget vermoed ik
-ik krijg ongeveer na een jaar of anderhalf jaar een bedrijfswagen
-regelmatig passagiers mee in de auto
-bagageruimte is een must
-uitrusting: airco en trekhaak, leder is plus..
-belangrijk:
prestaties: 4 (voor aanhangwagen liefst rond 90pk, voor verzekering ook liefst niet te hoog...)
comfort: 4
onderhoudskost: 4
waardebehoud: 3
Ik heb al wat zitten rondkijken en mijn oog viel op de volvo v50 1.6D's van rond 2007. Graag koop ik een auto die niet té veel km gedaan heeft dus ik keek rond onder de 180k km. Zijn er dingen waar je bij deze wagens goed moet op letten?
Auto's die ik niet zie zitten zijn citroen en peugot, vanwege persoonlijke smaak :-) (renault op het randje..)
Wat denken jullie, zou zo een volvo V50 een goede koop zijn? Kijk ik beter uit naar iets anders? Ik besef dat ik een diesel daarna minder goed kwijt kan maar daar kan ik mee leven. Het aanbod in benzine auto's bleek tijdens mijn zoektoch ook beduidend kleiner.
-Budget: +-4000 euro
-koop waarschijnlijk van een particulier
-Ik sta zelf in voor alle kosten en de verzekering komt op mijn naam.
-km/jaar kan ik niet goed inschatten, ik denk 20k
-dagelijks woon werk 50km autosnelweg met mogelijk file
-automaat mag maar hoeft niet voor mij en is niet echt relevant/interessant in mijn budget vermoed ik
-ik krijg ongeveer na een jaar of anderhalf jaar een bedrijfswagen
-regelmatig passagiers mee in de auto
-bagageruimte is een must
-uitrusting: airco en trekhaak, leder is plus..
-belangrijk:
prestaties: 4 (voor aanhangwagen liefst rond 90pk, voor verzekering ook liefst niet te hoog...)
comfort: 4
onderhoudskost: 4
waardebehoud: 3
Ik heb al wat zitten rondkijken en mijn oog viel op de volvo v50 1.6D's van rond 2007. Graag koop ik een auto die niet té veel km gedaan heeft dus ik keek rond onder de 180k km. Zijn er dingen waar je bij deze wagens goed moet op letten?
Auto's die ik niet zie zitten zijn citroen en peugot, vanwege persoonlijke smaak :-) (renault op het randje..)
Wat denken jullie, zou zo een volvo V50 een goede koop zijn? Kijk ik beter uit naar iets anders? Ik besef dat ik een diesel daarna minder goed kwijt kan maar daar kan ik mee leven. Het aanbod in benzine auto's bleek tijdens mijn zoektoch ook beduidend kleiner.
Comment