Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 volwaardige zitplaatsen achteraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3 volwaardige zitplaatsen achteraan

Voor de aankoop van een nieuwe wagen zijn we op zoek naar alle modellen met 3 volwaardige zitplaatsen (3 zetels) achteraan, geen 7-zit met tweede rij.
    De Peugeot 5008 is zo'n model.
    Welke andere modellen kennen jullie nog?

Ford S-max!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Meeste monovolumes hebben drie volwaardige zitplaatsen, dus ik zou binnen ieder merk hun monovolumes bekijken, ook de kleinere hebben vaak drie zitplaatsen.

Als je drie comfortabele zitplaatsen wil, moet je de grote monovolumes bekijken, genre S max, Galaxy, VW Sharan etc.

Comment

Opel Zafira Tourer.. maar enige deelneming als je dat koopt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

En in de grotere sedans of combis kan je ook met z'n drieën naast elkaar zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            En in de grotere sedans of combis kan je ook met z'n drieën naast elkaar zitten.
            Dat kan je bezwaarlijk volwaardige zitplaatsen noemen...

Soms wil men drie kinderstoelen kunnen plaatsen, soms wil men tussen de kinderen in kunnen zitten (comfortabel), etc..

Comment

Dat betwijfel ik ten zeerste, het is niet omdat er drie zitplaatsen zijn dat die daarom comfortabel zijn om met drie naast elkaar te zitten.

SUV (XL) of MPV moet je hebben .

Comment

Wij zaten toch met z'n drieën achterin onze Volvo 240 combi op weg naar Zuid-Frankrijk en dat ging prima. Ge gaat me toch niet vertellen dat een V90 smaller is geworden.

Comment

Wij zaten toch met z'n drieën achterin onze Volvo 240 combi op weg naar Zuid-Frankrijk en dat ging prima. Ge gaat me toch niet vertellen dat een V90 smaller is geworden.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  het is niet omdat er drie zitplaatsen zijn dat die daarom comfortabel zijn om met drie naast elkaar te zitten.
                  Codewoord in het vet gezet.

Comment

Met 3 op een achterbank van het type 5-reeks, 90, E of A6 is niet aangewezen voor mensen boven de 80kg en 1,80m. (Gemiddelde West-Europese mens) Filipijnen, Japanners (geen Sumo-worstelaars) en Chinezen van het kaliber 1,60m voor 50kg gaat natuurlijk wel.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wij met drie thuis, altijd MPV gehad (C8, Alhambra) en een SUV (C-Crosser)

Breaks genoeg getest (waaronder de V70) en voor korte ritten geen probleem, maar wij reisde vaak met het gezin en dan was dat wel een knelpunt.

Het zijn niet de meest sexy wagens, maar op dat gebied wel de beste.

Comment

Middelste plaats is vaak niet comfortabel door de profilering van de bank: je zit op een bult, en vaak heb je nog de middentunnel tussen je voeten
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mercedes Viano.

Comment

Working...
                          X