Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BIV + wegentaks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BIV + wegentaks

Beste,

Wie kan mij helpen met de BIV + de jaarlijkse wegentaks te bepalen van een 2de handsauto?
    De schoonzoon zou een oude auto "krijgen" maar wil wel weten wat het zou kosten om ermee (tijdelijk) rond te rijden of dat hij misschien beter een jongere 2de hands auto kan kopen.

De auto is een Mazda 323F ingeschreven op 25/09/1998
    cilinderinhoud 1498 cc vermogen 65 kw
    Chassisnr xxxxxxx.... (weet niet of dit hier zo geplaatst mag worden) Kode 133
    Type-Goedkeuringsnr. e1*97/27*0094* Referentienr. 4/00210
    Brandstof BENZINE Kleur F
    1ste maal gebruikt op 25/09/1998 plaatnr XXXXX / 5

Alvast bedankt!

Kan je toch weten als je het chassisnummer ingeeft op de site.
    Z4 M40i

Comment

Hier vind je het antwoord op je vraag

Comment

Dank u, ik heb het chassisnummer ingegeven maar het systeem geeft aan dat de inschrijvingsdatum niet voor 1/1/2009 mag zijn.
        nu geef ik in dat hij bv op 1/10/2018 wordt ingeschreven.
        Dan vraagt het de CO2 uitstoot > waar kan ik dit terug vinden op het inschrijvingsbewijs (rode kaart) (ik heb een beetje aan het zoeken geweest en denk dat ze tellen van 182gr solidariteits bijdrage, klopt dit?)
        Dan vraagt hij de euronorm > is dit de 5 die achter de nummerplaat staat?
        De fiscale pk hoe bereken je dit of staat dit ook op de rode kaart? ik zie daar niets van staan (voertuig is van 25/9/199
        Alvast bedankt

Comment

Co2: weet ik niet
          Euronorm: kan geen euro 5 zijn als die van 1998 is denk ik, staat er nergens een milieunorm op de roze kaart?
          fiscale pk: kan je toch aanklikken dat je deze niet kent, dan aantal cc invoeren en wordt automatisch omgezet

Comment

Bedankt.
            Via deze site heb ik de andere gegevens gevonden https://www.voertuigkosten.be/auto/b...toot-onbekend/

Comment

Working...
            X