Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Financiering of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik rijd graag met een schone en veilige auto en aangezien de leningen zo laag staan ..

En waarom heel veel geld op de spaarrekening hebben é. Ik geef liever al iets van geld om m’n kinderen te lanceren. Wij hebben indertijd een alleenstaande villa gebouwd ‘Bachten De Kupe’ juist bij Nieuwpoort voor zes miljoen frank. Als jongeren iets gelijkaardig willen kopen liggen ze aan 500 000 euro of meer. Je mag dan nog een hoog diploma hebben hoor, zonder ouderlijke steun lukt het jonge mensen niet meer om een degelijk huis te kopen.

Comment

Klein begonnen is half gewonnen. Dat geeft ook meer plezier in het leven. Mijn eerste wagen was een Suzuki Samurai. Er zijn jonge gasten die een M3 hebben op 21. Hoe kan het beter worden? Ik zie ze in de meeste gevallen binnen de 3 jaar die wagen verkopen voor een huis of appartement, classic. Zelfde met een woning. Opbouwen van kleiner naar wat je wil is net leuk. Het moet niet meteen een villa zijn. Maar idd tegenwoordig leven we in de instant gratification maatschappij.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Lijkt me niet zo efficient om eerst een klein huis neer te zetten en dan pas groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrédériqueV Bekijk Berichten
          Lijkt me niet zo efficient om eerst een klein huis neer te zetten en dan pas groot.
          Ik bedoel natuurlijk niet bouwen. Wie wil dat nu nog, Belgie staat vol.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik bedoel natuurlijk niet bouwen. Wie wil dat nu nog, Belgie staat vol.
            Ikke!
            Nee heb gewoon al redelijk wat grond in bezit (investeringen -> grond wordt alleen maar duurder). Dus lijkt me logisch als ik wat voor mezelf hou.

Comment

Proficiat.

Comment

Working...
              X