Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6 of Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda 6 of Hyundai i30

We hebben beide auto's zien staan. Beiden volledig uitgerust en in onze prijsklasse.

Het is een Mazda 6 van 2017. De i30 is nieuw.

We hebben beiden getest, maar moeilijk om voorkeur te hebben.

We zijn ook Autoleek.

Wat zou jullie keuze zijn?

Mazda 6 lijkt me toch een pak grotere auto.
    Zelf rij ik er al 5 jaar mee en ben er heel tevreden van. Modeljaar 2017 zal nog een pak beter zijn dan de mijne ook, interieur is zeker mooier.
    Benzine of diesel?

Comment

Benzine .Kofferruimte was in de i30 groter (600 l tegen 520 l bij de Mazda)

Comment

Als ze even duur zijn en gelijkwaardig dan kies ik voor een nieuwe.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mazda any day

Comment

moesten ze even oud zijn ook meteen de Mazda....nu zou ik ook overwegen om de I30 te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
              interieur is zeker mooier.
              Benzine of diesel?
              De nieuwe I30 is veel mooier dan de voorganger ,mogelijk deze niet vergeleken met de mazda of gewoon zo verondersteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rakhee Bekijk Berichten
                Benzine .Kofferruimte was in de i30 groter (600 l tegen 520 l bij de Mazda)
                Dan veronderstel ik dat je de 2 breaks aan het vergelijken bent? Want dat was niet duidelijk

i30: (lxbxh) 4m58 x 1m79 x 1m46
                m6: (lxbxh) 4m81 x 1m84 x 1m48

Kofferinhoud in 5-zitsconfiguratie wordt berekend tot aan "gordelhoogte".
                Zou kunnen dat de koffer van de mazda groter is in oppervlakte maar een stukje lager (of een lagere gordelhoogte?) waardoor minder liters?
                In 2-zits configuratie wordt de inhoud berekend tot aan het plafond en dan zijn ze beiden gelijk. Straffe prestatie van Hyundai wel!
                Kan je meer details geven (hoeveel km heeft de mazda, welke kleur, welke motoren hebben beide auto's, ...)
                KLIK |&| KLAK

Comment

Working...
                X