Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 zitplaatsen achteraan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3 zitplaatsen achteraan!

Kan iemand me een deftige uitleg geven waarom zo veel SUV's, gezinswagens e.a op de achterbank slechts 2 volwaardige zitjes aanbieden en 1 zitje met een plank als ruggesteun? Zou het nu zo moeilijk zijn om dit eventueel in optie aan te bieden aan gezinnen met 3 kids ( waaronder ikzelf?) Zelfs de nieuwe Seat Tarraco, Hyundai Santa Fe, BMW X5, Volvo XC90 noem maar op... En verwijzen naar de 7 zitplaatsen: probeer maar eens een puber van 15 jaar en 1.80m daarin te plaatsen... Dus nog maar efkes verder doen met onze Ford S-max zeker? Zalige wagen trouwens...

Of als optie een zachter ruggesteuntje voor de middelste zit...

Comment

Scénic, en als het wat meer mag zijn Espace en als het wat minder moet of mag zijn een Lodgy?
      Allemaal met 3 volwaardige zitplaatsen op de tweede rij.
      Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 09/10/2018, 17:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Scénic, en als het wat meer mag zijn Espace en als het wat minder moet of mag zijn een Lodgy?
        Allemaal met 3 volwaardige zitplaatsen op de tweede rij.
        Dat is de reden dat ik een Espace gekocht heb enkele jaren geleden. Maar het is toch belachelijk dat die grote, plompe SUV's maar plaats bieden voor 4 personen. Buiten het feit dat die dan niet bruikbaar zijn voor gezinnen met 3 kinderen (niet alleen volwassenen, probeer maar eens een kinderstoeltje op die middelste zitplaats te krijgen), ga je zo ook het fileprobleem niet verhelpen. De auto's worden groter en de plaats binnenin kleiner.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen L Bekijk Berichten
          Kan iemand me een deftige uitleg geven waarom zo veel SUV's, gezinswagens e.a op de achterbank slechts 2 volwaardige zitjes aanbieden en 1 zitje met een plank als ruggesteun? Zou het nu zo moeilijk zijn om dit eventueel in optie aan te bieden aan gezinnen met 3 kids ( waaronder ikzelf?) Zelfs de nieuwe Seat Tarraco, Hyundai Santa Fe, BMW X5, Volvo XC90 noem maar op... En verwijzen naar de 7 zitplaatsen: probeer maar eens een puber van 15 jaar en 1.80m daarin te plaatsen... Dus nog maar efkes verder doen met onze Ford S-max zeker? Zalige wagen trouwens...
          1,80m wat is dat nu weer, mijn broer is 1,95m... Ik (1,85m) kruip nog altijd gans vanachter in de xc90. afhankelijk van hoeveel bagage je hebt is er daar meer plaats als op 2de rij. En dat middenstoeltje is echt geen straf om op te zitten zoals je zegt.

Daarbij als die rugleuning voor u niet comfortabel genoeg is kan je altijd langs de stoffeerder gaan en vragen dat ze er wat extra mouse in steken.

Toegegeven de renault espace van 2006 was het toppunt kwa plaats in het interieur. Middenstoel vloog eruit als we op vakantie vertrokken en dan zat je precies in het vliegtuig (zonder iemand naast u :p) Maar ja veel kan je er niet van genieten als die elke week naar de garage moet voor vanalles en nog wat.

Comment

Da vind ik wel een vreemde vergelijking, ik weet niet wat voor plaatsen gij normaal hebt als ge met het vliegtuig op vakantie gaat, maar dan zit ik in de meeste auto's toch comfortabeler zenne :p En dan bedoel ik, zeker als je met maar twee vanachter zit.

Comment

Working...
            X