Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mercedes C63 AMG extra korting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe Mercedes C63 AMG extra korting?

Beste forumleden,

Onlangs een prijs gaan laten maken voor de nieuwe mercedes C63 AMG.

Er werd een fikse korting afgetrokken, maar op het einde van de configuratie vertelde de verkoper me dat er nog een extra korting van 13% mogelijk was.

Daarvoor moest ik de wagen gedurende 3000km bij de invoerder laten, dan zou er door een verantwoordelijke mee gereden worden. Verkoper vertelde me dat er geen enkele klant mag mee rijden maar dat dit gedaan wordt om potentiele klanten deze wagens ook in andere configuraties te laten zien.

Ik vind het wat een vreemd verhaal en twijfel erover, enerzijds is het toch een grote extra korting, anderzijds weet ik niet wat er met mijn nieuwe wagen zal gebeuren.

Weet iemand hier meer over?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die auto zal vanaf de eerste meter mishandeld worden,en door meerdere bestuurders.
    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
      Die auto zal vanaf de eerste meter mishandeld worden,en door meerdere bestuurders.
      Zo is dat, ze zeggen dat er maar één iemand mee zal rijden maar je kan er geld op zetten dat er meer als 5 zullen zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Hangt ervan af hoe lang je de wagen wil houden. Als je die na vier jaar wil buitenzetten waarom niet. De moderne motoren kunnen wel wat hebben. Meestal faalt de aandrijflijn eerder dan de motor. Anderzijds ik wil mijn auto’s zelf ongereden maar dat is mijn autistisch trekje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Zo is dat, ze zeggen dat er maar één iemand mee zal rijden maar je kan er geld op zetten dat er meer als 5 zullen zijn.

Het kan ook anders en als dat op papier staat zullen ze het niet altijd riskeren.
          Sociale media hè.
          Mijn neef zijn Bmw was ook een speciale uitvoering en die hebben ze ook even gehouden om hem te kunnen tonen.
          Alleen de hoofdverkoper ging er mee rijden.
          Ik weet hem wonen en passeer de garage dagelijks en heb er nooit een andere in gezien.
          De auto is op veel FB groepen gepasseerd en telkens zat hij aan het stuur.

Bij iemand anders hebben er verschillende mee gereden maar dat was telkens onder begeleiding van de dealer.
          Heb er zelf ook mee gereden en buiten eens op de snelweg van 120 naar 150 doorduwen moest je daar voorzichtig mee rijden.

Al die verhalen van dat er veel mee rijden en ze er zot mee doen heb ik alleen van horen zeggen.
          Het kan altijd natuurlijk.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat de importeur er zelf maar wat inkoopt en ze daarna verkoopt ipv met auto's van klanten te gaan testrijden. Ik zou het niet doen.

Comment

Alfa Beemer zen 330d was ook een speciale uitvoering. Ze hadden hem gezegd dat er een kaderlid van Belux enkel mee gereden had.
              Ik kan alvast drie forumleden opnoemen, mezelf inclusief, die er mee gereden heeft op een rondrit van BMW zelf.

Ik vertrouw dat allemaal niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Dat de importeur er zelf maar wat inkoopt en ze daarna verkoopt ipv met auto's van klanten te gaan testrijden. Ik zou het niet doen.
                Dat komt op hetzelfde neer hè.
                Integendeel eigenlijk, nu krijgt hij een mooie extra korting.
                Als de importeur ze zelf inkoopt, Jan en alleman er laat mee rondrijden en dan verkoopt ga je het nooit geweten hebben en die extra korting niet krijgen ook.
                den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Alfa Beemer zen 330d was ook een speciale uitvoering. Ze hadden hem gezegd dat er een kaderlid van Belux enkel mee gereden had.
                  Ik kan alvast drie forumleden opnoemen, mezelf inclusief, die er mee gereden heeft op een rondrit van BMW zelf.

Ik vertrouw dat allemaal niet.

Daar weet ik ook nog van maar dat was een directie wagen hè.
                  Hij had deze niet besteld zeker?
                  Het is dat dat ik in mijn vorige post wilde zeggen.
                  den borre

Int3x0r

Comment

Neen, ze zeiden dat het een directie wagen was, maar eigenlijk eentje van het driving center.

Comment

Hopelijk krijg je dan na 3.000 km ook nieuwe banden, anders ben je je korting al bijna kwijt ;-)

Op welke tijd denken zij die km's te halen trouwens? Voor wat testritjes, lijkt me dat nog redelijk veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Techex Bekijk Berichten
                        Beste forumleden,

Onlangs een prijs gaan laten maken voor de nieuwe mercedes C63 AMG.

Er werd een fikse korting afgetrokken, maar op het einde van de configuratie vertelde de verkoper me dat er nog een extra korting van 13% mogelijk was.

Daarvoor moest ik de wagen gedurende 3000km bij de invoerder laten, dan zou er door een verantwoordelijke mee gereden worden. Verkoper vertelde me dat er geen enkele klant mag mee rijden maar dat dit gedaan wordt om potentiele klanten deze wagens ook in andere configuraties te laten zien.

Ik vind het wat een vreemd verhaal en twijfel erover, enerzijds is het toch een grote extra korting, anderzijds weet ik niet wat er met mijn nieuwe wagen zal gebeuren.

Weet iemand hier meer over?
                        Goeie raad!! Geloof nooit wat ze jou bij een Belgische MB dealer allemaal wijsmaken. Kan erover meespreken want ik wacht nog altijd op 300€ cashback van hun verzekering.

Ze gaan je waarschijnlijk een wagen in handen duwen die ze normaal aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bedankt voor jullie reacties,

Het ging als volgt:

We configureerden de auto, van de totaalprijs werd 12402€ excl btw korting afgetrokken.

Daarna werd er nog is bijna 8000€ excl btw korting afgetrokken als “demo korting” de demo zou inhouden dat enkel iemand van de invoerder er gedurende 3000km woon werk verkeer mee doet gedurende 3 maanden.

Het gaat dus om een grote extra korting en ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.

De auto’s die ik als testwagens meegekregen heb hadden telkens meer dan 3000km op de teller en staan in een depot bij de invoerder, ik ben ertussendoor toen ik een gtc amg mocht halen

Comment

Fijne job daar bij de invoerder, een C63 voor woon werk meekrijgen

Comment

Hoe lang denk je de wagen te houden? Als je de wagen denkt 4 jaar te houden bv. Kun je misschien vragen voor een extra jaar garantie. Als ik me niet vergis biedt men momenteel 3 jaar garantie bij MB. Dan heb je op dat vlak al geen zorgen. (Alleen qua koppeling is een moeilijke natuurlijk.)

Comment

Heb indertijd een ex-demowagen gekocht bij Renault, wagen had als ik me niet vergis een 8000-tal kms. gereden bij aankoop en ik heb er 8 jaar mee gereden zonder problemen. Extra korting was mooi meegenomen.

Comment

De mijne is ook een demo, ook een C.

Maar een AMG wordt nu net wel ietsje anders aangepakt op een testrit dan een 220d, denk ik.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik zou het ook niet doen...
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Maar een AMG wordt nu net wel ietsje anders aangepakt op een testrit dan een 220d, denk ik.
                                      Daar heb je inderdaad wel gelijk in. In een heel ver verleden heb ik nog bij Volvo gewerkt en toen de 480ES uitkwam waren er bij proefritten ook cowboys bij die wel eens wilden zien hoe de prestaties waren en die de demowagen serieus martelden.

Comment

Als het toch alleen maar is om de wagen in uw configuratie te laten zien aan andere mogelijke klanten, laat ze dan tekenen dat er niet mee wordt gereden en dat ze hem in de showroom laten staan? Dan kunnen die mensen het toch evengoed zien?
                                        Ik heb ooit de CLA45 perswagen op 16000km meegekregen voor een testrit en de automatische bak kraakte al bij opschakelen van 4 naar 5.
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                        X