Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mercedes C63 AMG extra korting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ken er twee die het wel gedaan hebben in een deftige MB garage regio boortmeerbeek
    je koopt de wagen krijgt extra korting , en een van de verkopers of de baas rijd daar gedurende drie maand en 3000 km mee .
    een van de twee die ik ken , geloof mij is op verschillende dagen (wekelijks ) en verschillende uren, iemand met veel tijd dus de garage gepasseerd , en NOOIT kunnen betrappen op een test rit met een klant of wat dan ook .
    ik praat hier wel over AMG wagens
    indien je intresse hebt pm mij maar
    en laat je vooral niet opjagen door JOCAR je hebt mensen die ook over alles zagen
    Natuurlijk moet je rekening houden dat er mee gereden is dus een krasje hoe klein ook of steenslag hoe miniem mogelijk kan zichtbaar zijn , alhoewel aan de twee wagens die ik ken niks nul comma nul te zien was geen lakschade , geen velg schade,wagens hebben ook geen olie verbruik dus motor zal ook niet afgeragt zijn .
    mvg
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
      ik ken er twee die het wel gedaan hebben in een deftige MB garage regio boortmeerbeek
      je koopt de wagen krijgt extra korting , en een van de verkopers of de baas rijd daar gedurende drie maand en 3000 km mee .
      een van de twee die ik ken , geloof mij is op verschillende dagen (wekelijks ) en verschillende uren, iemand met veel tijd dus de garage gepasseerd , en NOOIT kunnen betrappen op een test rit met een klant of wat dan ook .
      ik praat hier wel over AMG wagens
      indien je intresse hebt pm mij maar
      en laat je vooral niet opjagen door JOCAR je hebt mensen die ook over alles zagen
      Natuurlijk moet je rekening houden dat er mee gereden is dus een krasje hoe klein ook of steenslag hoe miniem mogelijk kan zichtbaar zijn , alhoewel aan de twee wagens die ik ken niks nul comma nul te zien was geen lakschade , geen velg schade,wagens hebben ook geen olie verbruik dus motor zal ook niet afgeragt zijn .
      mvg
      Ik was bij de invoerder en had er goed gevoel bij. Maar achteraf twijfelde ik.

Vooral omdat het over een amg gaat en geen doorsnee motor.

De verkoper bij mercedes Europa heeft me e ht goed verder geholpen tot nu toe, en ook met al veel geduld want ik mocht ook al 2maal een gelijkaardige wagen mee naar huis nemen om te testen.

Ik ga de knoop doorhakken en de wagen toezeggen met de extra korting.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Dus om dat ene kaderlid te plezieren gedurende een dikke maand gaan ze jou 8000€ korting geven?

Er gaan op zijn minst demoritten mee gebeuren, al dan niet met de klant achter het stuur, waarschijnlijk wel onder begeleiding.

Er zijn goedkopere manieren om iemand zijn woon werk verkeer te compenseren.

Comment

Tja, ik schrijf enkel mijn ervaringen bij Belgische MB dealers op, er zal ook wel een zeldzame goeie tussen zitten.

Als geen banden kunnen uitbalanceren, verkeerde rekeningen maken, dingen doen die niet gevraagd werden bij een onderhoud, geen kennis van het Mbux systeem, beloftes niet kunnen waarmaken en uw splinternieuwe wagen beschadigen voor aflevering zagen is, dan heb je gelijk Ik heb jou trouwens al meer lulkoek weten schrijven hier
          Last edited by Jocar; 01/12/2018, 20:38. Reden: schrijffout
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Techex Bekijk Berichten

De verkoper bij mercedes Europa heeft me e ht goed verder geholpen tot nu toe, en ook met al veel geduld want ik mocht ook al 2maal een gelijkaardige wagen mee naar huis nemen om te testen.

Ik ga de knoop doorhakken en de wagen toezeggen met de extra korting.

En dat is nu net wat er waarschijnlijk met jouw wagen gaat gebeuren!

Comment

Er zijn ook goeie mercedes garages in Belgie. Ik heb ervaring met ghistelinck in oudenaarde en waregem en met GMS in Haasrode. Als ik mercedes met FCA vergelijk moet ik zeggen dat mercedes een stuk professioneler is als het op mechaniek aan komt.

Nu de motor is zeer sterk bij mercedes dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Ik heb vrienden die die nooit warm rijden en met koude motor 260 op de snelweg snorren op 500 meter van hun deur. Nooit enig probleem gehad. Een c63 is een dijk van een wagen. Zorg dat je vier of vijf jaar garantie hebt en dan kan je zeker op je twee oren slapen. Het inrijschema bij AMG is zeer strikt en zullen ze waarschijnlijk niet volgen. Je mag eerste 100km maar 80 per uur doen en 3500 toeren dacht ik. En nadien 1000 km maar 4000 toeren en 120 en maar half potentieel gebruiken als ik mij goed herinner. Als autist volg ik dit rigoureus maar in garages beweren ze altijd dat er geen rodage is. Roderen zullen ze dus ook niet doen bij een demowagen vrees ik maar denk niet dat dat echt zo belangrijk is. Ik weet dat ze bij bmw drivers centrum in Bornem wel de autos eerst netjes inrijden.

Comment

Die eerste korting lijkt mij al verbazingwekkend hoog. Hoeveel % is dat op de catalogusprijs, een C63 zou toch nog een stuk onder de 100K moeten zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Dus om dat ene kaderlid te plezieren gedurende een dikke maand gaan ze jou 8000€ korting geven?

Er gaan op zijn minst demoritten mee gebeuren, al dan niet met de klant achter het stuur, waarschijnlijk wel onder begeleiding.

Er zijn goedkopere manieren om iemand zijn woon werk verkeer te compenseren.
                  Deze convertatie houd geen steek , en het is beter rechtuit te praten en namen te noemen .
                  Bon, hier gaan we , bij garage vertommen in boortmeerbeek doen ze dit ook ,en daar worden met de wagens zoals topic starter eentje zoekt te kopen ,geen test ritten gedaan ,idd een verkoper rijd daar drie maand mee ,maar das ook dan de enige die er mee rijd als je duidelijke afspraken maakt met de garage en van de moment je naar een bv E63s gaat is het de baas zelf die er mee rijd .
                  Zij gaan echt die wagen niet afraggen kwestie dat dit in hun eigen nadeel gaat spelen als ze een auto na drie maand afleveren vol steenslag bordur schade , en waarvan je achteraf verneemt dat half belg er een testrit mee gedaan heeft.
                  Mijn goede raad maak met de garage DUIDELIJKE afspraken ga regelmatig langs en inspecteer de auto als hij op de parking staat
                  zijn je banden half weg na 3000 km dan weet je met een beetje gezond verstand dat er mee gevlamd is en kun je een statement maken .
                  Een amg word voor de garantie ook uitgelezen na de inrijding en daar kunnen ze ook alles in zien of hij hoge toeren gedraaid heeft enz.
                  Doen op een wagen van 150.000 is 13 procent extra veel geld
                  grts

Comment

C amg kost 90 zonder te veel zotte opties incl Je moet zelf beslissen welk type je bent maar je moet ook niet onnozel zijn. Als een klant komt binnenwandelen die geinteresseerd is in een c amg zullen ze een ritje maken in de wagen met de baas of de verkoper. Vermoedelijk geen dragrace maar wel het potentieel van de wagen tonen. Als dat in de eerste 300 km is zullen ze daar niet het maximum toerental in respecteren. Is je mechaniek daardoor beschadigd? Hoogstwaarschijnlijk niet. Misschien dat hij iets meer olie zal verbruiken op termijn. Amg motoren zijn handgemaakt en zijn volgens mercedes gevoeliger aan rodage. Er plakt ook een rodageschema in de voorruit normaal gezien. 90 procent van de kopers rijdt ook zijn wagens niet deftig in volgens het boekje. Maar als je dat niet wil moet je hem nieuw kopen en de korting laten liggen. Sprookjes bestaan niet.

Comment

C 63amg kost 90 zonder te veel zotte opties incl zonder korting. Je moet zelf beslissen welk type je bent maar je moet ook niet onnozel zijn. Als een klant komt binnenwandelen die geinteresseerd is in een c amg zullen ze een ritje maken in de wagen met de baas of de verkoper. Vermoedelijk geen dragrace maar wel het potentieel van de wagen tonen. Als dat in de eerste 300 km is zullen ze daar niet het maximum toerental in respecteren. Is je mechaniek daardoor beschadigd? Hoogstwaarschijnlijk niet. Misschien dat hij iets meer olie zal verbruiken op termijn. Amg motoren zijn handgemaakt en zijn volgens mercedes gevoeliger aan rodage. Er plakt ook een rodageschema in de voorruit normaal gezien. 90 procent van de kopers rijdt ook zijn wagens niet deftig in volgens het boekje. ik heb vrienden die net dezelfde wagens hebben als ik maar nooit deftig ingereden of warmgereden. Altijd volgas. Die mensen genieten volop van hun wagen. De meeste verbruiken wel wat olie maar ik heb soms de indruk dat die autos losser zijn dan mijn perfect ingereden en warm gereden exemplaren. Maar als je dat niet wil moet je hem nieuw kopen en de korting laten liggen. Sprookjes bestaan niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                        C 63amg kost 90 zonder te veel zotte opties incl zonder korting. Je moet zelf beslissen welk type je bent maar je moet ook niet onnozel zijn. Als een klant komt binnenwandelen die geinteresseerd is in een c amg zullen ze een ritje maken in de wagen met de baas of de verkoper. Vermoedelijk geen dragrace maar wel het potentieel van de wagen tonen. Als dat in de eerste 300 km is zullen ze daar niet het maximum toerental in respecteren. Is je mechaniek daardoor beschadigd? Hoogstwaarschijnlijk niet. Misschien dat hij iets meer olie zal verbruiken op termijn. Amg motoren zijn handgemaakt en zijn volgens mercedes gevoeliger aan rodage. Er plakt ook een rodageschema in de voorruit normaal gezien. 90 procent van de kopers rijdt ook zijn wagens niet deftig in volgens het boekje. ik heb vrienden die net dezelfde wagens hebben als ik maar nooit deftig ingereden of warmgereden. Altijd volgas. Die mensen genieten volop van hun wagen. De meeste verbruiken wel wat olie maar ik heb soms de indruk dat die autos losser zijn dan mijn perfect ingereden en warm gereden exemplaren. Maar als je dat niet wil moet je hem nieuw kopen en de korting laten liggen. Sprookjes bestaan niet.

Die motoren zijn waarschijnlijk wat meer met de hand geassembleerd ,de tijd van handgemaakte motoren is al meer 100 jaar geleden.
                        Alle ruwheden van de onderdelen aan de binnenzijde zijn machinaal bewerkt, en zal voor alle motoren hetzelfde zijn, wat die motoren zeker niet gevoeliger maakt aan rodage.
                        Plaatje op de motor met de naam van de monteur is allemaal show.
                        Z4 M40i

Comment

Deze convertatie houd geen steek , en het is beter rechtuit te praten en namen te noemen .
                          Bon, hier gaan we , bij garage vertommen in boortmeerbeek doen ze dit ook ,en daar worden met de wagens zoals topic starter eentje zoekt te kopen ,geen test ritten gedaan ,idd een verkoper rijd daar drie maand mee ,maar das ook dan de enige die er mee rijd als je duidelijke afspraken maakt met de garage en van de moment je naar een bv E63s gaat is het de baas zelf die er mee rijd .
                          grts
                          Over de sluwe vossen die bij Vertommen werken kan ik ondertussen ook al een boek schrijven... Mijn schoonouders kochten er alle 3 jaren een wagen maar wat ze nu onlangs hebben uitgestoken...

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nick001 Bekijk Berichten

Ik weet het niet, naar mijn idee niet want ik ben in de testwagenhal geweest ben onderstaande auto’s gaan ophalen en deze wagen hadden telkens veel meer dan 3000km op de teller.

7200kms

14700kms

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nick001 Bekijk Berichten

Ik weet het niet, naar mijn idee niet, want ik ben in de testwagenhal geweest ben onderstaande auto’s gaan ophalen en deze wagens hadden telkens veel meer dan 3000km op de teller.

7200kms

14700kms

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                Die eerste korting lijkt mij al verbazingwekkend hoog. Hoeveel % is dat op de catalogusprijs, een C63 zou toch nog een stuk onder de 100K moeten zitten?
                                Ik ben bij enkele garages geweest en telkens kwamen de kortingen nog niet in de buurt van wat ik onmiddellijk kreeg bij Mercedes Europa in Evere.
                                Basisprijs van een c63 (niet s) is 93k ofzo

Comment

Zij gaan echt die wagen niet afraggen kwestie dat dit in hun eigen nadeel gaat spelen als ze een auto na drie maand afleveren vol steenslag bordur schade , en waarvan je achteraf verneemt dat half belg er een testrit mee gedaan heeft.
                                  Mijn goede raad maak met de garage DUIDELIJKE afspraken ga regelmatig langs en inspecteer de auto als hij op de parking staat
                                  zijn je banden half weg na 3000 km dan weet je met een beetje gezond verstand dat er mee gevlamd is en kun je een statement maken .
                                  Een amg word voor de garantie ook uitgelezen na de inrijding en daar kunnen ze ook alles in zien of hij hoge toeren gedraaid heeft enz.
                                  Doen op een wagen van 150.000 is 13 procent extra veel geld
                                  grts
                                  Ik denk dat ik het zo ga doen.
                                  Maar ik moet zeggen dat ze me bij Vertommen in Boortmeerbeek gewoon wandelen stuurden. Vermoedelijk omdat ik er niet uitzie als een standaard bedrijfsleider en met de vrouw haar Evoque daar was.

Kan je me per pb sturen welke korting je kennis precies kreeg bij Vertommen?

Comment

Ik kan enkel voor mezelf spreken , maar nieuw moet dan ook nieuw zijn . Ik zou er echt niet mee overweg kunnen te weten dat er iemand anders geruime tijd met mijn wagen zou rijden. Ik heb dan ook nog nooit tweedehands gekocht .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Over de sluwe vossen die bij Vertommen werken kan ik ondertussen ook al een boek schrijven... Mijn schoonouders kochten er alle 3 jaren een wagen maar wat ze nu onlangs hebben uitgestoken...
                                      BEEMER, ik ga niet bevestigen of ontkennen en je mening aanvaarden
                                      tot nu toe kan ik voor mezelf geen slecht woord van vertommen zeggen , maar idd iedere auto liefhebben die al wat wagens gehad heeft , zal wel een gararge tegen gekomen zijn waar ze u bij u pietje hebben gehad
                                      ik kan der zo wel een stuk of drie op noemen een Subaru , een audi en ford garage , ik bedoel hiermee zolang ze mijn vertrouwen niet schaden zal ik geen slecht woord zeggen maar idd het gebeurt.
                                      je mag het gerust in de groep gooien, ik zelf kan tegen ne stoot :-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                                        Ik kan enkel voor mezelf spreken , maar nieuw moet dan ook nieuw zijn . Ik zou er echt niet mee overweg kunnen te weten dat er iemand anders geruime tijd met mijn wagen zou rijden. Ik heb dan ook nog nooit tweedehands gekocht .
                                        wist je dat ze bij bepaalde merken met u wagen een kwaliteits controle mogen doen en dat ze dit gedurende een aantal 100 km doen
                                        Daar sta je dan met je mening ik wil alleen splinter nieuw , je gaat je wagen halen en der staan bv400 op
                                        wat dan ? ga je die weigeren :-)) ze gaan lachen met u denk ik

Comment

BEEMER, ik ga niet bevestigen of ontkennen en je mening aanvaarden
                                          tot nu toe kan ik voor mezelf geen slecht woord van vertommen zeggen , maar idd iedere auto liefhebben die al wat wagens gehad heeft , zal wel een gararge tegen gekomen zijn waar ze u bij u pietje hebben gehad
                                          ik kan der zo wel een stuk of drie op noemen een Subaru , een audi en ford garage , ik bedoel hiermee zolang ze mijn vertrouwen niet schaden zal ik geen slecht woord zeggen maar idd het gebeurt.
                                          je mag het gerust in de groep gooien, ik zelf kan tegen ne stoot :-))
                                          De meningen zullen inderdaad verdeeld zijn maar de service is er in mijn ogen sterk op achteruit gegaan. En profiteren van oudere mensen die letterlijk in het zak gezet worden waar ze bijstaan is gewoonweg not done. Het gaat dus niet over een éénmalige klacht van 1 persoon. Gelukkig zijn er ook nog klanten die er een goede service ervaren .

Ivm de aanschaf van de Merc. Waarom niet in DE horen? Mogelijks kan je daar grotere kortingen bekomen.
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X