Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mercedes C63 AMG extra korting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is wel ferme korting ja toch te overwegen me bedunkt is 30 k incl!!. Van die kwaliteitscontrole dat is inderdaad waar. Ik kreeg een nieuwe mercedes met 84 km op de teller. Ik was ook niet amused. Maar wagen verbruikt geen olie. Wel probleem gehad met startmotor maar uiteraard onder garantie opgelost en kan volgens mij ook niks met die 84 km te maken hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Eigenlijk wel grappig. Velen denken hier dat die wagens van het fabriek op de trein geduwd worden en pas de eerste keer gestart in de garage, maar ze moesten eens weten.

Zelf heb ik op Ford gewerkt, en in de hal ziet ge natuurlijk niets. Daarna heb ik 3 jaar in de wegenbouw gewerkt, waarbij ik betrokken ben geweest op alle werken net achter de Ford en ook de aanleg van de testbaan in Genk. Daar zagen we dus contstant dat auto's naar de trein gereden werden en fronsten we vaak onze wenkbrauwen. Starten, gaaas geven alsof ze rally gaan rijden en met gierende banden over de parking af ... met koude motor Dat was daar dus dagelijkse kost. Mijn toenmalig schoonvader werkte er op de Big Repair en toen ik hem daar achter vroeg, kreeg ik te horen dat die mensen die de auto's weg rijden, zo weinig tijd krijgen ervoor dat ze wel moeten. Onzin natuurlijk, maar zo ziet ge dat uwe auto al een mooi portie geweld heeft gehad voordat die in uw handen komt.

En ja, het was bij Ford, maar het zal bij de anderen even zo zijn.

Comment

zowel mijn broer zijn e250 cabrio als mijn zuster haar ml250 en daarvoor haar ml320 zijn onder dat systeem gekocht, moest ik 'nieuw' kopen zou ik het ook niet laten liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

wist je dat ze bij bepaalde merken met u wagen een kwaliteits controle mogen doen en dat ze dit gedurende een aantal 100 km doen
          Daar sta je dan met je mening ik wil alleen splinter nieuw , je gaat je wagen halen en der staan bv400 op
          wat dan ? ga je die weigeren :-)) ze gaan lachen met u denk ik
          En ze mogen die zelfs wettelijk weer op 0 zetten.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Eigenlijk wel grappig. Velen denken hier dat die wagens van het fabriek op de trein geduwd worden en pas de eerste keer gestart in de garage, maar ze moesten eens weten.

Zelf heb ik op Ford gewerkt, en in de hal ziet ge natuurlijk niets. Daarna heb ik 3 jaar in de wegenbouw gewerkt, waarbij ik betrokken ben geweest op alle werken net achter de Ford en ook de aanleg van de testbaan in Genk. Daar zagen we dus contstant dat auto's naar de trein gereden werden en fronsten we vaak onze wenkbrauwen. Starten, gaaas geven alsof ze rally gaan rijden en met gierende banden over de parking af ... met koude motor Dat was daar dus dagelijkse kost. Mijn toenmalig schoonvader werkte er op de Big Repair en toen ik hem daar achter vroeg, kreeg ik te horen dat die mensen die de auto's weg rijden, zo weinig tijd krijgen ervoor dat ze wel moeten. Onzin natuurlijk, maar zo ziet ge dat uwe auto al een mooi portie geweld heeft gehad voordat die in uw handen komt.

En ja, het was bij Ford, maar het zal bij de anderen even zo zijn.
            Nu worden die elektronisch ingeperkt, en pas bij de dealer terug open gezet, bovendien zitten er transportblokken onder, waardoor de wegligging ook maar zozo is.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

wist je dat ze bij bepaalde merken met u wagen een kwaliteits controle mogen doen en dat ze dit gedurende een aantal 100 km doen
              Daar sta je dan met je mening ik wil alleen splinter nieuw , je gaat je wagen halen en der staan bv400 op
              wat dan ? ga je die weigeren :-)) ze gaan lachen met u denk ik
              Nee hoor , die mij kent zal zeker niet lachen en zeker geen 400 km erop zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Nee hoor , die mij kent zal zeker niet lachen en zeker geen 400 km erop zetten.
                ge moogt gij de koning van boelaboela zijn , niks kan hun weerhouden , als je wagen bv de 2000 ste is en elke 2000ste word er tussen gehaald voor een kwaliteits controle om een bepaald aantal testen te doen gebeurt dit gewoon , en zoals hierboven vermeld door Gixxer word in sommige gevallen de teller op nul gezet
                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Heel dat rodage gedoe is inderdaad wel controversieel maar de merken moeten dan ook klare wijn schenken. Ze moeten geen inrij-instructies tegen de voorruit plakken en de computer uitlezen tijdens het eerste onderhoud als ze eerst zelf 400 km de zot zijn gaan uitgangen met uw wagen. Ofwel heeft roderen zin ofwel niet. Als je 100 000 euro (of 15 of 20k)neertelt voor een auto en roderen is belangrijk, hebben ze niet het recht om jouw wagen zonder afspraak te verknoeien in naam van een kwaliteitscontrole. Iemand zou daar eigenlijk eens een deftige studie over moeten doen.
                  Probleem is ook dat veel garagisten simpelweg niet te vertrouwen zijn en ongevraagd met uw auto gaan rijden zeker als het speciallekes zijn waarvan ze er maar zeer zelden een leveren.
                  Bij porsche brussel was er een klant die vroeg of zijn 911 niet kon door de garage ingereden worden. Geen probleem zei de garage. Mijn collega heeft die spiksplinternieuwe porsche meegekregen voor een weekend en zijn zoon van 18 heeft er 280 mee op de snelweg gereden. Ik heb er zelf ook ingezeten. De wereld is echter klein. Ik heb achteraf de toevallig eigenaar gesproken die zo trots was op de service van porsche brussel omdat zijn auto perfect ingereden was bij aflevering. Gangsters zijn het!

Comment

Wie zegt dat een 911 niet op die manier moet ingereden worden?

Comment

Ik ben een aantal jaren geleden bij het Mercedes Fascination center een demo wagen gaan halen voor een weekend (geen AMG) en die had ook veel meer km's. En zelfs al zou er mee doorgereden worden, wat betekent dat in Belgie? Dat ze heel snel tot 70km/u optrekken? Of 140km/u rijden op de snelweg...amai, die AMG gaat afzien, laat me niet lachen. Ze gaan heus niet op een circuit rijden...

Ik zou die korting aannemen en met die 8000 euro andere dingen doen.

Comment

ge moogt gij de koning van boelaboela zijn , niks kan hun weerhouden , als je wagen bv de 2000 ste is en elke 2000ste word er tussen gehaald voor een kwaliteits controle om een bepaald aantal testen te doen gebeurt dit gewoon , en zoals hierboven vermeld door Gixxer word in sommige gevallen de teller op nul gezet
                        Ben eigenlijk nog erger of wat je denkt.

Comment

140 testrit amg?? Op de parking van de concessie bedoelt ge dan toch? Kom zeg welke idioot koopt een amg van 100+k euro met 500-600 pk om max 140 te doen bij een testrit? Bende paters! ..... LOL....

Comment

Eigenlijk weet ge nooit wat er met uwen auto gebeurd is voordat ge die in ontvangst neemt, want ze kunnen die kilometerteller idd nog resetten voor de aflevering.
                            Mijn Megane had trouwens bij de aflevering 54 km op de teller staan.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Eigenlijk weet ge nooit wat er met uwen auto gebeurd is voordat ge die in ontvangst neemt, want ze kunnen die kilometerteller idd nog resetten voor de aflevering.
                              Mijn Megane had trouwens bij de aflevering 54 km op de teller staan.
                              Zo is het. Mijne Tiguan had er maar 3km op staan, maar ge weet idd niet of dat nog gereset is.

Comment

Trouwens, vorige week nog op NNC zitten kijken rond wat bedragen de GLC's daar staan voor 'wie weet' in de toekomst
                                Er staan er massaal op van 700 à 800km. Dus laten we zeggen, veel onder de 1000km. Kan me moeilijk iemand wijs maken dat daar op het gemak mee is gereden. Het zijn dan wel maar diesels en geen AMG's, maar iedereen wil zo een wagen wel eens aan de tand voelen. En wie gaat deze warm rijden? Want meestal verwachten ze u op een uur terug.

Comment

Als je met een auto die 600pk heeft er eens 400 gaat gebruiken, is dat dan een probleem?
                                  De hele mythe rond rodage is sowieso overdreven vandaag, anders zouden die firmawagens toch bij bosjes kapot vliegen.

Hoeveel auto's zijn er nog waar de joint de culasse er door vliegt, of die olie beginnen te zuipen na 50k of 100k?
                                  Als er met een auto problemen zijn, dan is het nu meer met de electronica, of een rammel die niet verwacht is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Trouwens, vorige week nog op NNC zitten kijken rond wat bedragen de GLC's daar staan voor 'wie weet' in de toekomst
                                    Er staan er massaal op van 700 à 800km. Dus laten we zeggen, veel onder de 1000km. Kan me moeilijk iemand wijs maken dat daar op het gemak mee is gereden. Het zijn dan wel maar diesels en geen AMG's, maar iedereen wil zo een wagen wel eens aan de tand voelen. En wie gaat deze warm rijden? Want meestal verwachten ze u op een uur terug.
                                    NNC bestaat al wel een tijdje niet meer...:;-):

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

140 op een testrit? Is dat al wat je maar doet?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

NNC bestaat ni meer? Had via de site van mercedes gegaan en niet opgelet wat erbij stond

Comment

Working...
                                        X