Continental heeft de beste 4 seizoensband, gevolgd door de Michelin.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winterset of niet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenContinental heeft de beste 4 seizoensband, gevolgd door de Michelin.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
- Likes 1
Comment
-
Uiteindelijk gekozen om bij de bandenboer te kopen.
Ga toch voor een winterset gaan met Dezent 18 inch velgen en Goodyear Ultragrip Performance winterbanden (originele zomerbanden zijn Goodyear Efficient Grip, dat treft ).
Al genoeg testen gelezen en zowell de zomer- als winterband krijgen hele goede scores.
1450 euro met montage en TPMS sensoren inbegrepen, komt nog 50 euro goedkoper uit dan bij de Nissan dealer en bij de bandenboer natuurlijk veel meer keuze uit verschillende soorten velgen.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Goede beslissing. Uiteindelijk slijten je zomerbanden niet, en komt het zowat gelijk uit.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenContinental heeft de beste 4 seizoensband, gevolgd door de Michelin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Is dit ook een "zomer"-4seizoensband? Of eerder een traditionele?Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Ik vroeg me af: ik was nog eventjes velgen aan 't kiezen en dan dacht ik bij mezelf waarom ik niet meteen voor dezelfde maat kies als m'n zomerbanden, nl 225/55 R19 ipv 225/60 R18 ? Ga ik nadeel ondervinden bij de 19 inchers ? Voor zover ik weet, zijn ze dan allebei 225 van breedte, wat betekent dat ik zowel met de 18 inch als de 19 inch modellen hetzelfde draagvlak heb, wat dan geen verschil zal uitmaken qua grip. Of heb ik het verkeerd voor ?Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Ik rij al sinds 2009 met 19 duims winterbanden en heb daar nog geen problemen mee gehad.
Vond ik ook gemakkelijker voor als ik iets zou voorhebben met een velg of band.
Je kan meteen een andere opsteken.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Heb m'n keuze nog wat aangepast en ga voor 19 inch, zelfde bandenmaat als de zomerbanden nl. 225/55 R19.
Velgen ook aangepast, heb AEZ Reef velgen gekozen, die leunen het dichtste aan qua look bij de originele Nissan wielen.
AEZ DOTZ DEZENT lichtmetalen velgen ✔ Passend bij uw auto ✔ Speciale uitvoeringen ✔ Kwaliteit ✔ Vind uw velg
Deze is het trouwens (niet deze auto zelf, maar zo ziet hij er exact uit, inclusief velgen )
Last edited by Kaneda; 15/12/2018, 12:23.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
Comment