Tijd is terug om nieuwe bedrijfswagen te kiezen. Zal tussen BMW 5, Mercedes E-klasse of Volvo XC60 gaan. Kleine voorkeur voor Mercedes, maar jammer genoeg geraak ik in een AMG-line met 163pk motor niet binnen budget als ik Comand Online erbij neem. Is dit een 'must have' of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Comand Online 'must have' of niet?
Collapse
X
-
Ja heb die bekeken, maar kortingen zijn precies ineens weg. Ga donderdag met de S90 eens rijden (hoef geen stationwagen). Op dit moment gaat keuze tussen de E220D Business Solution (200D kan ook maar vrees dat die 150pk/360nm me gaat tegensteken) of de BMW 5 Business Edition 163pk. Beide behoorlijk goed uitgerust, beide kosten me aan leasingbijdrage zo'n 100 euro/mnd.
Comment
-
Ik denk toch dat het verschil tussen 150 en 163pk in dagelijks verkeer heel weinig verschil gaat geven.
Ik heb net een V90 D4 Inscription besteld, en krijg die in Jan. Kon zowat alle opties nemen, en zat nog onder mijn budget. Een A6 heb ok geprobeerd, maar die gaven heel weinig, en dan werd de auto te kaal.
BMW heb ik niet geprobeerd, interieur staat me niet aan, en Merc is echt mijn ding niet.
Nu is deze periode wat kritisch. Dikwijls schrappen ze de speciale aanbiedingen van de herfst, en dan verschijnen de "saloncondities" tegen eind van het jaar.
Ik zou toch even wachten en begin Januari een update vragen van je offertes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk denk toch dat het verschil tussen 150 en 163pk in dagelijks verkeer heel weinig verschil gaat geven.
Ik heb net een V90 D4 Inscription besteld, en krijg die in Jan. Kon zowat alle opties nemen, en zat nog onder mijn budget. Een A6 heb ok geprobeerd, maar die gaven heel weinig, en dan werd de auto te kaal.
BMW heb ik niet geprobeerd, interieur staat me niet aan, en Merc is echt mijn ding niet.
Nu is deze periode wat kritisch. Dikwijls schrappen ze de speciale aanbiedingen van de herfst, en dan verschijnen de "saloncondities" tegen eind van het jaar.
Ik zou toch even wachten en begin Januari een update vragen van je offertes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
Heb dat gemerkt. De S90 163pk zat met rdesign perfect in budget, en sinds 2 dagen niet meer. Jammer genoeg moet ik echt wel dringend bestellen, leasing loopt 5/3 af (hebben echt te lang gewacht met bezorging codes). Wel benieuwd hoe die S90 rijdt.
Bel gewoon de verkoper en vraag wanneer die aanbiedingen er terug zijn. Je kan dat zeker nog in Januari regelen!
Comment
-
Ik twijfel momenteel sterk tussen de Merc E200D of de S90 (berlines dus). Zijn er specifieke redenen waarom je voor Volvo koos? Mag ook via pm hoor als je dit hier niet wil posten. Morgen met de S90 én XC60 rijden, ben wel benieuwd. Sukkel enorm met rug vandaar dat SUV ook in mogelijke opties zit (maar twijfel of dit binnen budget/co beperking zal kunnen...)
Comment
-
Mooie budgetten hebben jullie toch. Vaak zeggen mensen tegen mij dat ik nogal een mooi budget krijg met mijne tiguan. En ook zeggen mensen dat VW duur is, maar heb net een V60 geconfigureerd met dezelfde opties die ik nu heb en rekening gehouden met de 12% korting bij Volvo, en hij zit €5000 boven de prijs van de Tiguan in 2016
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenIk twijfel momenteel sterk tussen de Merc E200D of de S90 (berlines dus). Zijn er specifieke redenen waarom je voor Volvo koos? Mag ook via pm hoor als je dit hier niet wil posten. Morgen met de S90 én XC60 rijden, ben wel benieuwd. Sukkel enorm met rug vandaar dat SUV ook in mogelijke opties zit (maar twijfel of dit binnen budget/co beperking zal kunnen...)
Ik wil geen SUV, maar wel een station.
4 mogelijkheden: 520D, E220cdi, V90, A6
BMW rij ik nu mee, en geen slechte auto, maar voelt lomp aan, en ik hou niet van het interieur. Ik heb er één jaar mee gereden, ben blij dat ik dat gedaan heb, maar één BMW is genoeg, ben geen BMW mens.
Merc: verschillende keren gereden met de auto van mijn (ex)baas, en dat is niet slecht, maar ik vind er mijn draai niet in. Voelt ook nogal lomp aan, en heeft voor mij de verkeerde uitstraling.
Audi : hou ik van, en ik heb het vorig model 3 jaar met veel plezier gehad. Offerte gevraagd voor een 40 TDI aut met assistance tour, bus pack, tech pack en nog 2 kleine dingen: dik boven budget. Auto pas op de markt, en dus is de korting klein. Dealer kon of mocht niks doen.
V90: Een paar collega's hebben die hier, en zijn zeer tevreden. Auto bekeken, en man toch wat een prachtig interieur. Offerte gevraagd voor de D4 aut,, inscription met een mooi pak opties (omdat iedereen me vertelde dat we daar fantastische condities hebben). Kreeg offerte terug, alles paste er in, en ik had nog 5000€ over. Dus heb ik er nog wat bij gegooid, en dan nog een proefrit gemaakt. En besteld.... (ik heb alle opties behalve open dak, B&W, dikkere velgen, luchtvering, maar wel dus Harmann Kardong, geventileerde massagezetels met geheugen, head-up, cameras, verwarmde voor-, acherzetels en stuur, parkeerverwarming, akoestisch glas, veiligheidspakket, ....
Zo moeilijk was die keuze dus.
Comment
Comment