Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bekendmaking saloncondities Ford en Volkswagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bekendmaking saloncondities Ford en Volkswagen?

Heeft er iemand zicht op wanneer deze merken hun saloncondities zullen bekendmaken? Of zijn er mensen die al inside info hieromtrent hebben. Ik twijfel nog tussen de nieuwe focus en een golf. Heb al een aantal voorstellen op papier staan maar wil nog niet toehappen met het risico achteraf te zien dat ik een betere deal had kunnen krijgen.

Het verschil nu en bij het salon is normaal miniem, afhankelijk van uitrusting/uitvoering. Wat zijn de huidige promoties? Hoe lang geleden heb je deze offertes bekomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diezel Bekijk Berichten
      Heeft er iemand zicht op wanneer deze merken hun saloncondities zullen bekendmaken? Of zijn er mensen die al inside info hieromtrent hebben. Ik twijfel nog tussen de nieuwe focus en een golf. Heb al een aantal voorstellen op papier staan maar wil nog niet toehappen met het risico achteraf te zien dat ik een betere deal had kunnen krijgen.
      Vóór de saloncondities komt er per 14/12 nog eerst een prijsverhoging bij VW.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Yep, bepaalde merken verhogen in het laatste kwartaal hun prijzen en hogere kortingen te geven met het salon.

Mijne Tiguan moest voor 21/09 besteld zijn, anders ging hij al 1,5% omhoog.

Comment

Working...
        X