Mededeling

Collapse
No announcement yet.

porsche boxter 2.5 bi turbo 420 pk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• porsche boxter 2.5 bi turbo 420 pk

Gisteren vertelde een vriend dat van de Porsche boxter een 718 s zou bestaan bi turbo met standaard 420 pk
    deze zou verkocht zijn door Porsche paal/beringen en dienen als homologatie voor een of ander race gerelateerd kampioenschap
    der zouden er 5 voor belgie voorzien zijn .en in totaal 500 stuks van gemaakt zijn
    Daar ik denk dat hij ofwel te veel gezopen had :-)) of mij iets op mijne rug wil naaien smijt ik het even in de groep
    bedankt voor de feed back
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

En als hij bestaat dan zou jij hem willen zeker.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      En als hij bestaat dan zou jij hem willen zeker.
      nee gene Porsche van den aldi he haha(ik vind ne boxter ni echt ne Porsche sorry,)ai ai hier ga ik kritiek op krijgen se
      Nu het is geen ramp dat dat bestaat of niet maar , die heeft hier grote woorden aan het geven geweest dat hem tijdens rond ritten ze allemaal naar huis reed want zijne boxter was lichter , en dan het beter 49/51 gewicht verdeling betere baan ligging bla bla ,
      het werkte op het laatst zo op mijn zenuwen, dat ik nu echt is wel weten of dat echt bestaat of niet want aan de foto vond ik dit ne gewone zoals alle andere 718 s int grijs :-))

Comment

Volgend jaar zou wel zoiets komen.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Uw madam zou daar al content mee zijn ze.
          Vind de nieuwe er wel goed uit zien.
          De eerste generatie vond ik op niks trekken.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wat ik heb vernomen is dat de 718T deze maand nog bestelbaar is bij de dealers.

Veel meer info heb ik bij de dealer niet losgekregen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Dank je wel voor de info maar hij rijd daar nu mee en de wagen zou van begin dit jaar zijn .
              Nu ik heb hem zelf niet in real life gezien omdat hij met den auto van zijn werk was, en zijn Porsche alleen bij goed weer buiten komt .
              Ik begin stillekes te geloven dat de wijn te straf was voor hem
              grts

Comment

Dadde, ik zou wel de atmosferische GTS willen, cabrio, 6 cilinder, chassis om u tegen te zeggen en dan zwijgen we nog over de soundtrack.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Klinkt als een absoluut lulverhaal.
                  Vraag maar eens door over soort turbo of turbodruk en het gestotter zal al snel beginnen.
                  Als er 500 van gemaakt zouden zijn vond je er vast en zeker iets van terug op internet.
                  V60 Polestar

Comment

Beste ,mede autoliefhebbers :-)
                    Ik moest vandaag bij pcp/b zijn voor wat info over de nieuwe 911, en mijn vraag daar ook is gesteld , resultaat een bulderlach van de verkoper en de vraag of ik altijd zo goed gelovig ben.
                    De bewuste boxter is dus ne gewone 718 s ni meer of minder de "klant" was wel bekend
                    En bij deze is mijn vraag ook beantwoord da spel bestaat gewoon niet .
                    ach ja als ne mens maar gelukkig is , in zijn eigen leefwereld
                    allen toch bedankt voor de berichten
                    topic mag toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Comment

Iedereen heeft wel zo van die vrienden of collega's. Vorige week nog strike gelegen bij een verhaal van een collega. Die zat in de winter eens bij iemand achter op de moto en er lag volle bak sneeuw, maar die gast reed erdoor alsof het niets was. Blijkbaar had die 'verwarmde' banden

Comment

Working...
                      X