Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaat behouden ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaat behouden ?

Ik verkoop mijn auto aan een vriend. Nu vraag ik mij af of hij mijn platen kan behouden... Ik weet dat je normaal je platen in moet leveren om de auto te laten schrappen maar hij wil dus verder rijden met de platen die er nu opzitten. Mag/kan dat?

Nee
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja dat kan maar als die een boete rijdt komt die wel bij toe. Zelfde met verzekering ongeval uw BM zal verhogen.
      In bepaalde gemeenschappen is dit heel normaal hier...
      Polo 6n 1.4

Comment

'k Weet niet of dat nu nog zo is, maar ik heb destijds de auto van m'n ma overgenomen en mits een speciale aanvraag kon dat toen.
        M'n ma wilde dat omdat de letters haar naam vormden.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          'k Weet niet of dat nu nog zo is, maar ik heb destijds de auto van m'n ma overgenomen en mits een speciale aanvraag kon dat toen.
          M'n ma wilde dat omdat de letters haar naam vormden.
          Bij familie kan dat en is dat maar papierwerk.
          Maar het moet een bloedband uit de eerste graad zijn.
          Zo werd dat destijds toch geformuleerd
          Dus ouders, kinderen ...
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Geen idee hoe, maar een vader van een kennis heeft ooit een 430 Scuderia gekocht van 1e eigenaar waarop een gepersonaliseerde plaat zat (ik dacht 510-SCU). De plaat is meegegaan met de 2e eigenaar en hangt nog steeds op de wagen. Naar het schijnt wordt een gepersonaliseerde combinatie weer vrijgesteld 3 maanden na opzegging. Als je ze dan net weer aanvraagt, kan je ze blijkbaar dus een 2e keer aanvragen. Ik vermoed dat het ook zo gebeurd is...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
              Geen idee hoe, maar een vader van een kennis heeft ooit een 430 Scuderia gekocht van 1e eigenaar waarop een gepersonaliseerde plaat zat (ik dacht 510-SCU). De plaat is meegegaan met de 2e eigenaar en hangt nog steeds op de wagen. Naar het schijnt wordt een gepersonaliseerde combinatie weer vrijgesteld 3 maanden na opzegging. Als je ze dan net weer aanvraagt, kan je ze blijkbaar dus een 2e keer aanvragen. Ik vermoed dat het ook zo gebeurd is...
              Das nieuw voor mij. best handig

Comment

Working...
              X