Ik zit hier nu toch al een heel aantal jaren op AF, en ne mens word ouder (slimmer) dus dit is niet een topic om een polimiek te starten .
maar waar ik mij enorm aan stoor en misschien nog andere maar dit nog niet tersprake is gekomen wil ik wel is een ander zijn mening horen
hier gaan we
geregelt lees ik hier van mensen die hun wagen voorstellen dat ze bejubelt worden , ze worden bijna heilig verklaart, en idd die mensen hebben hard gewerkt voor hun centen en om deze wagen te kopen,maar , wat lees je dan bv en dit is geen persoonlijke aanval op NIEMAND !
Porsche macan 3.0 DIESEL
Maserati gihbli 3.0 DIESEL
Mercedes ml 2.5 DIESEL
ik ga proberen op een beleefde manier mijn mening te geven .
koop je dat dan voor het zicht van de geburen ?je hebt dan ne ...... de batche
is dat dan omdat je niet echt de middelen hebt maar toch wil mee huilen met de wolven
in een Porsche of maseratie hoort een benziene motor vind ik
waarom haal ik de ml der bij , zo een zwaar kas en dan een gras machine motor daar in
dit maakt van die wagens toch geen freude om fahren toch ?
bv een golf 1.6 of 2.0 das dan vind ik zowel in benzine als diesel een mooie keuze
of citroen c3 of wat dan ook
bedankt om even te lezen , en ik hoor graag jullie mening
mvg
maar waar ik mij enorm aan stoor en misschien nog andere maar dit nog niet tersprake is gekomen wil ik wel is een ander zijn mening horen
hier gaan we
geregelt lees ik hier van mensen die hun wagen voorstellen dat ze bejubelt worden , ze worden bijna heilig verklaart, en idd die mensen hebben hard gewerkt voor hun centen en om deze wagen te kopen,maar , wat lees je dan bv en dit is geen persoonlijke aanval op NIEMAND !
Porsche macan 3.0 DIESEL
Maserati gihbli 3.0 DIESEL
Mercedes ml 2.5 DIESEL
ik ga proberen op een beleefde manier mijn mening te geven .
koop je dat dan voor het zicht van de geburen ?je hebt dan ne ...... de batche
is dat dan omdat je niet echt de middelen hebt maar toch wil mee huilen met de wolven
in een Porsche of maseratie hoort een benziene motor vind ik
waarom haal ik de ml der bij , zo een zwaar kas en dan een gras machine motor daar in
dit maakt van die wagens toch geen freude om fahren toch ?
bv een golf 1.6 of 2.0 das dan vind ik zowel in benzine als diesel een mooie keuze
of citroen c3 of wat dan ook
bedankt om even te lezen , en ik hoor graag jullie mening
mvg
Comment