Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare motorkeuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    reaktietijd start/stop vergeleken, snelste 0.08 (das sneller als het knipperen van uw ogen 0.1 sec), traagste 1.61 sec
    verbruikswinst 0.1 liter met een passat tdi, das minder als verlies monteren dikkere banden, maar als we in 2030 naar een halvering moeten, telt elk kleintje

Hamburg (ots) - 15 Autos aller Klassen im Test / Vergleich der Anfahrtszeiten mit eingeschaltetem und deaktiviertem Start-Stopp-System / Mercedes GLC 250 4Matic ist mit 0,08...

Jan Horn

Fazit

Das Beispiel Mercedes zeigt: Es kann im Prinzip (fast) ohne Zeitverlust gehen. Abgesehen von dem leicht spürbaren – und sicherlich für sensible Fahrer irritierenden – Ruckeln beim Abstellen der Maschine funktioniert das System vorbildlich. Warum bauen das nicht alle so?
    Gewoon belachelijk dat ze zoiets willen testen. Maar ze moeten toch iets doen met hun (reclame)inkomsten.
    Zou het niet verstandiger zijn om eens werk te maken van alle nutteloze verkeerslichten fatsoenlijk te laten samenwerken zodat het s/s-systeem niet in werking hoeft te komen.
    Lijkt mij op alle gebied meer voordeel op te brengen dat het s/s zelf.

Maar blijkbaar komt de artikel schrijver ook wel tot dat inzicht.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ben weyts - o wacht - die is minister af, was wrs nog volop aan het rekenen voor die verkeerslichten en de optimale tijden

snelheid ss is voor een deel wel bepalend natuurlijk of mensen er allergisch aan zijn of niet, naast het feit van extra mogelijke sleet
      en het heeft geen zin uw wagens als constructeur ermee uit te rusten en het zo lastig te maken voor de klant dat hij afziet van het te gebruiken

Comment

• Ben wie?? Aah die idioot die vindt dat ge sneller aan 90 thuis zijt dan aan 120. Goed dat ze die kwiebus buiten gezet hebben. Dat em eerst nog maar wat leert rekenen voor em zich met het verkeer bezig houdt

Comment

ben weyts - o wacht - die is minister af, was wrs nog volop aan het rekenen voor die verkeerslichten en de optimale tijden

snelheid ss is voor een deel wel bepalend natuurlijk of mensen er allergisch aan zijn of niet, naast het feit van extra mogelijke sleet
          en het heeft geen zin uw wagens als constructeur ermee uit te rusten en het zo lastig te maken voor de klant dat hij afziet van het te gebruiken
          Zwijgt mij van die verkeerslichten, ze hebben hier in Sint-Truiden op de N80 zo van die slimme verkeerslichten geplaatst de afgelopen maanden.
          Sinds die nest in werking is, is het aan elk kruispunt rood ipv groen. Dat was vroeger nooit het geval.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ben weyts - o wacht - die is minister af, was wrs nog volop aan het rekenen voor die verkeerslichten en de optimale tijden

S/s bij MB was altijd al sneller dan bij Audi, tot de laatste generatie dan.
            Voor de constructeurs moest dat allemaal niet hoor, dat hebben we te danken aan het Europese bastion.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Zwijgt mij van die verkeerslichten, ze hebben hier in Sint-Truiden op de N80 zo van die slimme verkeerslichten geplaatst de afgelopen maanden.
              Sinds die nest in werking is, is het aan elk kruispunt rood ipv groen. Dat was vroeger nooit het geval.
              Zo slim zullen ze dan wel niet zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

S/s bij MB was altijd al sneller dan bij Audi, tot de laatste generatie dan.
                audi 2e plek met 0.21

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Zo slim zullen ze dan wel niet zijn...

Dat ligt natuurlijk niet aan die lichten zelf, maar aan die pipo's die heel dat spel in orde moeten zetten.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                    Dit topic loopt voor mij niet zoals het hoort , en tis mijn eigen fout sorry hier voor maar wou op een beleefde manier iets bespreekbaar te maken ,maar ik loop vast in mijn eigen woorden
                    Kzalt anders zeggen :-))

waar ik mij enorm aan stoor , is dat er rond rijden met ne maserati,en dat ze dat spel kopen met ne diesel in das al ,(ik zou zeggen als je toch graag streken verkoopt zie dan dat je het kunt betalen )maar zo bedoel ik het niet , want dan speel ik op de man en bedoel dat niet zo maar diep van binnen denk ik dat wel ,wat voor ne zin is me dat he
                    ik noemde nu een merk maar er zijn nog zo een merken , en dan pakken ze de sportuitlaat want het moet broemmen
                    Dus ik heb niks tegen diesel rijders
                    ik heb niks tegen eender welke diesel
                    ik heb niks tegen breaks suv of wat dan ook
                    voor mij rijd ieder met wat hij wil groot klein zwart wit
                    alleen als ik bv ne maserati of ne Porsche cayenne (zonder trekhaak) want anders kunde nog zeggen tis voor de paardentrailer te trekken zie rijden in diesel, ja dan denk ik echt tis voor de sticker maar wverder mag het niks kosten
                    En dat waarde forummers wou ik even onder gesprek brengen ,
                    mvg
                    Ik volg uw standpunt en denk:

1. Het klopt dat sommige mensen badge-kopers zijn;
                    2. De meeste mensen eigenlijk niet stil staan bij uw gedachtegang en gewoon kopen waar ze zin in hebben;
                    3. Veel diesel maserati/porsche/... kopers mensen zijn die nog altijd veel km's doen en een benzine onverantwoord is. Niet alleen naar verbruik etc, maar ook naar onderhoud en duurzaamheid op een paar jaar. Ik denk dat 40.000 km met een maserati v8 nu ook niet aan te raden is, dan lijkt een diesel mij beter. Of je niet beter een andere diesel koopt, is een andere vraag.
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik zit hier nu toch al een heel aantal jaren op AF, en ne mens word ouder (slimmer) dus dit is niet een topic om een polimiek te starten .
                      maar waar ik mij enorm aan stoor en misschien nog andere maar dit nog niet tersprake is gekomen wil ik wel is een ander zijn mening horen

hier gaan we

geregelt lees ik hier van mensen die hun wagen voorstellen dat ze bejubelt worden , ze worden bijna heilig verklaart, en idd die mensen hebben hard gewerkt voor hun centen en om deze wagen te kopen,maar , wat lees je dan bv en dit is geen persoonlijke aanval op NIEMAND !
                      Porsche macan 3.0 DIESEL
                      Maserati gihbli 3.0 DIESEL
                      Mercedes ml 2.5 DIESEL
                      ik ga proberen op een beleefde manier mijn mening te geven .
                      koop je dat dan voor het zicht van de geburen ?je hebt dan ne ...... de batche
                      is dat dan omdat je niet echt de middelen hebt maar toch wil mee huilen met de wolven
                      in een Porsche of maseratie hoort een benziene motor vind ik
                      waarom haal ik de ml der bij , zo een zwaar kas en dan een gras machine motor daar in
                      dit maakt van die wagens toch geen freude om fahren toch ?
                      bv een golf 1.6 of 2.0 das dan vind ik zowel in benzine als diesel een mooie keuze
                      of citroen c3 of wat dan ook
                      bedankt om even te lezen , en ik hoor graag jullie mening
                      mvg

wat ik nog gekker vind, cabrio diesel, in de stank van je eigen wagen gaan rondrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

wat ik nog gekker vind, cabrio diesel, in de stank van je eigen wagen gaan rondrijden?
                        Of ne cabrio DIESEL en daar dan AMG op plakken
                        heb zo is van een vriend iets gehoord "heb nen AMG gekocht " , toen ik hem vroeg wat is er amg aan , antwoorde hij de wielen :-))
                        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

ik heb 2 keer met een giant motor gereden, een 500sl r107 gigantische motor in een - toen nog - kleine roadster, en een 6.8 v10 in een ford excursion suv
                          behalve het 'besef' van een dikke motor te hebben - wel leuk eerlijk gezegd, vind een s 600 ook wel knapper dan een s 350 deed ik daar geen fluit mee, reed exact even hard of traag als met mijn smart diesel, dat waren natuurlijk geen racers
                          ik was wel blij dat ik de taxen en de verzekering niet moest betalen
                          ik sta elke dag even hard stil...

ik ben ook blij als mijn jaarlijkse taks toekomt voor mijn 1600 cc grasmachienmoteurke
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

ik sta elke dag even hard stil...

ik ben ook blij als mijn jaarlijkse taks toekomt voor mijn 1600 cc grasmachienmoteurke
                            Das teken dat je de verkeerde kant op rijd :-))))))
                            hier zijn de banen leeg
                            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Das teken dat je de verkeerde kant op rijd :-))))))
                              hier zijn de banen leeg
                              Als ik elke dag die lege kant oprij dan zal er binnen een paar jaar niet veel centjes meer zijn om nog auto's te kopen.
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                              X