Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 Hybride

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW X5 Hybride

Beste,
    ik overweeg de aankoop van een jonge (max. 2J) BMW X5 hybride als particulier...
    daar dit toch serieuze bedragen zijn die men vraagt, graag advies:
    “is het slim om dergelijk voertuig als particulier aan te schaffen”... of zijn er enkele verassingen aanstaande
    naar dit soort wagens, plug-in hybride bedoel ik dan...
    De waardedaling is beperkt op dit moment naar mijn gevoel, wat is de inschatting van jullie op langere termijn, binnen 5j...

ik hoor graag de inputs.

gr

Elke moderne (betaalbare) auto is geen investering die zal opbrengen, technologie gaat snel. Koop het om te gebruiken en als het voldoet ist goed hè. Om hybride redenen moet je het niet doen, om het comfort op de warme en koude dagen dan weer wel :-)

Comment

Hij ordt nu al gezien als nephybride, dus dat zal er niet op beteren allicht vanuit de overheid bekeken, maar dat hoeft je niet tegen te houden, is idd een comfortabele auto met meer dn voldoende vermogen, en in ‘t stad kan je toch elektrisch zoeven ...

Comment

Al deze onder de 49 gr zullen populair blijven.
        Weet niet hoe het met deze zit.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Die generatie zit over de 49 denkik.

De nieuwe zit er net onder (degene zonder panodak en zonder trekhaak)

Een x25d geen optie?
          BMW X5 45e

Comment

Deze zit op 78 dacht ik...

Comment

Ok, dank voor de reacties dusver.
              klopt, geven 78 als emissie.
              wagen zal vnl “rond de kerk” rijden, dus ik verwacht veel elektrische km te kunnen maken.

Ik betaal nu in ieder geval bij aankoop een gereduceerd tarief BIV begrijp ik, de verkeersbelasting zal dezelfde blijven, ook na 2020....

Comment

Mijne maat heeft vorig jaar eentje nieuw gekocht,gisteren nog gesproken met

Comment

Comment

Working...
                  X