Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies BMW 320d xDrive 2011/5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Advies BMW 320d xDrive 2011/5

Beste mede forumers
    mijn oog is gevallen op een BMW 320 Touring dit is het facelift model van de e91 een xDrive automaat met 150.000km,
    Deze zou bedoelt zijn als daily rider, gezin ik veel kilometers woon werk verkeer doe en niet al te veel budget aan de auto wil spenderen.

Hierin ligt de n47 motor, is het distruvuetdistribu issue al opgelost bij deze modellen? Voor de rest nog enkele aandachtspunten?

Alvast bedankt

Ik zou mij meer zorgen maken over de tussenbak die gegarandeerd gaat sneuvelen rond die km stand.

xDrive is mega gevoelig aan banden, alle vier te gelijk vervangen en met constructeurs goedkeuring is een must. Minste afwijking en het spel begint.

In den tijd ook voor gaan kijken en na wat gesprekken met eigenaars dit wijselijk aan mij voorbij laten gaan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Bedankt voor je snelle reactie, dus beter de xDrive laten staan? (Toch niet nodig in België;-))
      en voor een 'simpele' achteraandrijving gaan?
      Vanaf wanneer zijn de distributieketting problemen eruit gegaan? Hier een idee van?
      Grts

Comment

De distributiekettingproblemen waren tot 2011-2012, ik ben niet zeker, maar vooral tot productie begin 2009.
        Gewoon maken dat je de ketting zo snel mogelijk laat vervangen vanaf het moment dat je iets hoort ratelen.
        Xdrive zou ik ook niet moeten. Waarom zou je dat in godsnaam willen op een 320d? Winterbanden maken veel meer uit bij koud weer.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
        X