Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het ene spreekt het andere toch niet tegen? hijzelf zou er geen kopen, maar als hij dat als eenentwintigjarige wél zou doen, dan zou het een G-klasse zijn.
Ik zou dat toch afraden: die zijn veel te duur voor wat ze zijn, gaan niet vooruit, en daar moet je echt wel kunnen aan werken. Plus, als oldtimer inschrijven betekent dat je hem niet mag gebruiken voor woon-werkverkeer.
hartelijk bedankt iedereen voor de comments! ik denk dat ik mijn droom nog even zal uitstellen en een mercedes pas kopen wanneer ik er financieel beter voor sta.
Is al mijn 3de golf, eerst een 3 dan een 4 en nu een nieuwe 7. Reeds 140k mee gereden zonder problemen, doe ook wel veel autostrade. In het begin wat gerammel in de deur maar prima opgelost. Voor de rest nog niets moeten doen. De 4 voelde wel wat meer solide aan... Auto is lichter maar zit meer elektronica en allerhande in. Dito met de lak is nu op waterbasis, vroeger was de lak steviger. Maar ben er wel fan van van de 7. Heb in garantie naar merkengarage geweest, nu ga ik terug naar mijn persoonlijke dealer die vw specialst is en alleen werkt.
Hoe is de ruimte op de achterbanken? Zijn deze wat ruim? Daarmee bedoel ik kunnen er 3 mensen achterin zitten zonder te al te moeten proppen?
Comment