Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Land Rover.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik weet dat ik de enige ben die het zo ervaart en erover zeurt, ligt dat aan mij
    is er echt niemand die dat net zo ervaart
    Nope hier ook, mijn vrouw heeft XC60 gehad en ik ben er geen fan van. Er zit teveel beweging in en je hebt teveel massa in je handen. Ik hou niet van hoe het stuurt en remt. Feit is wel dat je daar op de snelweg het minst last van hebt. Mijn vrouw die helemaal niets heeft met auto's vond de 308 die ze daarna een tijd reed een verademing.

En ik heb een dubbele hernia in mijn onderrug, dus zitten is niet mijn favoriete bezigheid, maar het staat of valt toch allemaal met de kwaliteit van de stoel. Mijn vader is van een X3 met comfort stoelen naar een X4 met standaardstoelen gegaan en mijn been valt netjes in slaap na een uur rijden ... In mijn 15 jaar oude S60 zat ik met mijn gat op de grond bij wijze van spreken en daar stapte ik na uren rijden uit zonder last.

Mijn vrouw gaat wel terug SUV rijden vanaf deze zomer want 5+2 aanbod binnen haar budget was bijna uitsluitend SUV geworden ...
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

On topic, de betrouwbaarheid van Toyota met luxe erbij is toch gewoon Lexus waar je bij uitkomt.
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maertens1974 Bekijk Berichten
        Blijkbaar veel mankementen met Land Rovers. Voor mij het liefst van al een wagen met een hoge instap, niet omdat SUV’s in zijn, maar omdat wij soms ook vaak beperkt mobiele mensen ontvangen en een hoge instap is welkom. Anders kocht ik mij een schone sedan.
        Minder mobiele mensen vervoeren, mensen oppikken aan luchthaven, ritten op en af België. Geef mij dan maar een Caravelle of Multivan van VW. In 4x4 hebben die dezelfde kwaliteiten als een SUV, maar veel meer comfort in het interieur.
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Morgen bezoeken we eens Volkswagen en Mercedes. Een buske à la de Caravelle of de Multivan met een goede krachtbron is zeker een optie. Lexus biedt helaas enkel hybride aan, en diesel is voor ons toch nog altijd de beste keuze.

Comment

Hier eventjes een korte update. ‘t Is een Tiguan Allspace Highline geworden 2.0 TDI met 240 pk van anderhalf jaar oud. Gekocht bij Spaanse officiële VW/Audi/Skoda/Seat verdeler. Testrit meegemaakt en een zee van ruimte en heel mooi interieur. Budgettair ook een enorme meevaller, catalogusprijs iets boven de €60000 en kunnen kopen voor 42500 euro.

Comment

Gade content van zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

‘k Hoop het. Auto echt volledig full-option ook met die comfortzetels, wat een luxe zeg. Indrukwekkende motor ook, voelt zeer sterk aan terwijl het ‘maar’ een 2 liter is. Ivm Land Rover bedankt voor het advies. Ex-collega van me heeftnet buiten de garantie periode toch serieuze herstelkosten en eigenlijk van in het begin al miserie gehad met eie DPF regeneratie van zijn Land Rover Discovery Sport en een abnormaal hoog olieverbruik.
                VW scoort nu ook niet denderend in de statitistieken qua betrouwbaarheid, maar ‘t schijnt dat het terug beter wordt. ‘k Vind het sowieso een subliem afgewerkte wagen met gunstige verbruikscijfers.

Comment

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Ga je inderdaad tevreden van zijn, zeker met die motor.
                  Post eens een fotootje om ons mee te kunnen laten genieten zou ik zeggen ;-)

Comment

Goei keus
                    Engelse wagens zijn mooi maar blijven onbetrouwbaar landrover nobel jaguar mc laren maakt niet uit miserie heb je er altijd mee.
                    Volvo en lexus zijn dan weer absoluut niks waard op onverhard.
                    Vw is beste gemene deler denk ik voor jouw lastenboek

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Goei keus
                      Engelse wagens zijn mooi maar blijven onbetrouwbaar landrover nobel jaguar mc laren maakt niet uit miserie heb je er altijd mee.
                      Volvo en lexus zijn dan weer absoluut niks waard op onverhard.
                      Vw is beste gemene deler denk ik voor jouw lastenboek

Comment

Een Tiguan is beter op onverhard dan een XC60?

Comment

Jammer dat ik deze nu maar lees, had als topic starter voor een A6 Allroad gegaan of V90 cross country. Genoeg bodemvrijheid en een “normale” zit positie.
                          En om gelijk de stok in het hoenderhok te gooien, nu we wat meer met de Q7 rondrijden merk ik dat we daar minder lekker in zitten dan in mijn vorige A6-en. Ik krijg meer last aan buitenkant rechter voet en heup/lies dan wat we ooit gevoeld hebben met de break-modellen. Op de één of andere manier komt er nu meer druk op mijn ledematen dan ooit te voor.

Oh ja, proficiat aan TS met de Tiguan Allspace. Geweldige wagen en was tweede keus na de V60CC.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Een Tiguan is beter op onverhard dan een XC60?
                            Het AWD systeem van Volvo is echt niet beter dan het haldex systeem van VW. Dus ik geloof dat graag

Comment

Maar daarom is die nog niet beter.

Comment

Een vw tijuana kost 60k nieuw? Wtf...

Voor die prijs koop je een macan of een luxueuze glc of x3...!!

Comment

Ik denk dat je best eens een paar prijscatalogi van automerken moet doornemen, om te zien wat een auto tegenwoordig kost..

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                  Een vw tijuana kost 60k nieuw? Wtf...

Voor die prijs koop je een macan of een luxueuze glc of x3...!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Maar daarom is die nog niet beter.
                                    Van wat ik in tests zie moet ik u daar ongelijk in geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat je best eens een paar prijscatalogi van automerken moet doornemen, om te zien wat een auto tegenwoordig kost..

voor 43 heb je alvast een degelijk uitgeruste glc 220d automaat uit stock, en zonder nog maar te praten
                                      catalogusprijzen zijn een lachertje geworden

Comment

Ik kwam op 56 korting af voor de glc.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

uit die stock kiezen en praten, hier en daar wat laten vallen

in de showroom stonden ze zelfs 'uitzonderljk' aan 41

Comment

Working...
                                          X