Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw m140i of clio rs ph1 172 verkopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw m140i of clio rs ph1 172 verkopen?

Van autoliefhebber tot autoliefhebber...
    Ik heb een dilemma. (eigenlijk een luxe probleem). Situatie momenteel; man 45 jaar getrouwd, 1 kind 12 jaar (gaat waarschijnlijk verder studeren), lening op het huis, beide werkende maar geen hoog loon. Wij hebben 2 auto's BMW M140i (2jaar) en Clio 2 RS ph1 172 pk(21 of 22 jaar). Gebruikskosten ongeveer gelijk (Clio is iets goedkoper maar onderhoudskosten zijn momenteel hoger door zijn leeftijd maar nog in zeer goede staat). De BMW wordt gebruikt als gezinswagen 20000 km/jaar. Om de kosten te drukken heb ik een nieuwe wagen aangeschaft (middenklasser). Nu moet er een wagen de deur uit.
    Optie 1: BMW gaat de deur uit. Ik hou nog financiële middelen over en gebruik de clio zoals ik nu ook doe (ga er ongeveer 1 a 2 maal per jaar op circuit zolder rijden)
    Optie 2:Clio gaat de deur uit. Financieel ga ik een serieuze hap moeten bijleggen en ga dingen moeten laten. (Geen circuit rijden, geen reis, ..)

Oorspronkelijk was optie 1 de bedoeling maar ik twijfel.

Graag uw serieuze mening (met respect voor topic starter), ik heb geen zin in discussie's...

Ik zou de Clio bijhouden: nog enkele jaartjes rijpen en dat is een oldtimer. Kan verder nu nog perfect dienen voor dagelijks gebruik en ook voor funritjes (goeie combinatie)... verkoop die BMW maar, daar krijg je nog wat centen voor .

Comment

Ik zou optie 1 kiezen. Dan kunt ge nog altijd op reis en af en toe een trackday doen.

Comment

Optie 1 aja.
        Leven en wat fun hebben >>>>>>> nen dure auto staan hebben
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

BMW weg, dat is een auto waarvan er veel rijden, en die U in afschrijving handenvol geld kost.
          De Clio wordt binnenkort een specialleke, maar je zal die als oldtimer niet voor dagelijks gebruik kunnen inzetten.

Leven en wat reizen zijn toch belangrijker dan een dikke auto.

Comment

Waarom niet? Laat die gewoon ingeschreven zoals die nu is... trouwens dat is toch niet voor de komende 8 jaar.

Comment

Ik denk dat het duidelijk is, de beemer buiten

Comment

Merci voor uw meningen... Mijn eerste gedacht was ook optie 1 en dat gaat dan ook zo blijven. Mag slotje op....

Comment

Working...
                X