Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongeval gehad, niet in fout, perte totale: hoe restwaarde aantonen
Ik heb afstand vh "wrak" gedaan.
ik heb idd nog bijgelegd maar de nieuwe auto is paar jaar jonger en heeft minder kms
das dus goed he
ik krijg meer voor de wagen als ik destijds betaald hen vr deze tweedehands
dat is wel grappig
maar ja je moet dezelfde wagen kunnen kopen en die waarde krijg ik
destijds een goede deal kunnen doen met een particulier
en ook natuurlijk al stukken in vervangen
had er een heel overzichtelijk gedetailleerd dossier van gemaakt met bijlagen enz
misschien helpt dat ook
Ja dat is fijn. Ik kan aanraden het idd heel gedetailleerd en overzichtelijk aan te bieden met alle facturen en bijlagen en duidelijke verwijzingen hiernaar in je schema. Ik heb alles toegevoegd. Ook onderhoudsfacturen en zelfs een bewijs van de brandstof er nog in.
Eind goed al goed! Veel succes met de nieuwe auto!
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Om geen nieuw topic te hoeven opstarten sluit ik me hier even aan met een gelijkaardige situatie, behalve dan dat ik mijn wagen absoluut ten alle koste wil herstellen. Ongeacht wat het kostenplaatje is. Paar vragen die ik me stel:
- kan de carrossier druk zetten op de expert in het bepalen van de herstelkost?
- kan ik na de eerste expertise de wagen bijvoorbeeld weghalen en bij een andere carrossier brengen?
- het feit dat ik gisteren in Nl, B en Duitsland geen Passat heb kunnen vinden met dezelfde motorisatie en aantal kilometers kan dit in mijn voordeel spelen?
Een wagen heeft ook een sentimentele waarde, buiten de commerciële waarde. Nuchterheid van verzekeringen = indien de herstelkosten de waarde van de wagen overstijgen = mogelijke economisch totaal verlies. Ik zou het zeker op oldtimer waarde en emotionele waarde verhalen. Dat en het feit dat je aantoonbare kosten en moeite hebt gedaan om dit, toch wel schitterende en uniek exemplaar, te behouden.
Ik wens je iig alle succes van de wereld.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment