Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Transit 2.2 kopen of laten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Transit 2.2 kopen of laten

Dag allen

Ik ben op zoek naar een 2e hands bestelwagen. Onlangs had ik met een Ford transit 2.2 gereden van 2008 en deze reed wel zeer aangenaam. Nu dacht ik erover om een dergelijke camionette aan te kopen, maar na wat research te doen, las ik op meerdere websites dat deze wagens nogal wat troubles heeft met de injectoren & de zuigers. Wat tot dure reparatie kosten kan leiden of zelfs tot een total los van de motor. Vooral bij campers lijkt dit het geval te zijn (https://www.nkc.nl/forum/campertechn...dci/?fromsso=1)

Zijn er hier Ford Transit eigenaars of garagisten die hierover een mening kunnen delen. Is het een bestelwagen om eerder uit de buurt van te blijven of niet? Ik dacht een 2ehands op de kop te tikken met een 100.000km's ongeveer op de teller, de wagen zou enkel dienen voor naar een werf te gaan en mijn werkgerief in te steken.
    Alvast bedankt voor de reacties.

probleem zit in de afdekplaat op het motorblok en de slechte geplaatste afwatering. Bij regen lekt er water op de blok ter hoogte van de injectoren en daar beginnen dan de problemen.
    www.peugeotforum.be

Comment

Working...
    X