Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zou je volgende een hybride zijn ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
Het werkelijk elektrisch bereik is zo'n 30 Km.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De tests gaven voor de T8 al 37 Km aan dus valt de praktijk nog mee.
Een collega van mijn vriendin rijdt er mee (en die hebben dus zo'n whatsapp groepje voor werkgerelateerde EV rijders )
Hij is wel zeer consequent in het e-laden. Moet gemiddeld om de 2000 Km benzine bijtanken.
Maar dat moet je dan ook weer in perspectief zien. Voor hun langere verplaatsingen in vrije tijd gebruiken ze de diesel van mevrouw.
En die twijfelt voor de volgende (vervangen volgend jaar) nog tussen een hybride of een BEV.Last edited by ivob2; 19/04/2019, 13:18.
Comment
-
Bon, geef mij maar een V90
Koffer is te klein voor ons, verder wel een leuk ding.
Overgang tussen elektrisch en de verbrandingsmotor is wel enorm aanwezig, zeker in trager verkeer op de autostrade (tussen de 90 en 110)
Zonet de elektrische bak leeggereden. 32km met mijn rijstijl is nie verkeerd denkik.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe snel gaat hij zuiver electrisch, 90?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Tja, het is nu niet dat mijn D4 zoveel beter is
Ondertussen al 5x een software-update gedaan, 2x nieuwe motorkes in panodak, 2 nieuwe luidsprekers, nieuw middenscherm,...
Een V90 T8 zou +- € 200 ex btw per maand duurder zijn in leasing en bruto VAA per maand zakt met dik 180€.
Ik twijfelBMW X5 45e
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De kans word toch groter en groter dat mijn volgende een (plug-in) hybride of misschien wel een volledig electrische zal worden.
Hangt er allemaal van af hoe lang de Megane GT nog gaat blijven.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVrijdag ga ik overstag, XC60 T8 gaan bestellen. Heb er 2 testritten mee achter de rug en ik vond dat wel aardig rijden voor een familiewagen. Woon-werk is toch aan een gezapig tempo, voor het weekend houd ik de A45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Vriend van me heeft juist z'n derde XC90 T8 geleverd gekregen. En hij is heel blij met de vergrote benzinetank.
Een XC90 vind ik ook best knap, maar fiscaal dan weer niet interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk weet het zo niet, voorlopig gaan ze voor te veel geld. Er is leuker materiaal voor minder en zo ecologisch ben ik nog niet ingesteld
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Met een firmasleur ben je heel snel heel ecologisch ingesteld
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ben blij dat ik dus die vrijheid nog heb om daar niet in mee te gaan
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Met een firmasleur ben je heel snel heel ecologisch ingesteldVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
Comment