Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zou je volgende een hybride zijn ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Bestaat zon V90 niet in hybride? Toch veel knapper dan zon SUV geval
    Ja maar de dealer heeft geen V90 T8 staan om mee te rijden
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Het werkelijk elektrisch bereik is zo'n 30 Km.
      Oeps das al minder.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

De tests gaven voor de T8 al 37 Km aan dus valt de praktijk nog mee.
        Een collega van mijn vriendin rijdt er mee (en die hebben dus zo'n whatsapp groepje voor werkgerelateerde EV rijders )
        Hij is wel zeer consequent in het e-laden. Moet gemiddeld om de 2000 Km benzine bijtanken.
        Maar dat moet je dan ook weer in perspectief zien. Voor hun langere verplaatsingen in vrije tijd gebruiken ze de diesel van mevrouw.
        En die twijfelt voor de volgende (vervangen volgend jaar) nog tussen een hybride of een BEV.
        Last edited by ivob2; 19/04/2019, 13:18.

Comment

Bon, geef mij maar een V90

Koffer is te klein voor ons, verder wel een leuk ding.

Overgang tussen elektrisch en de verbrandingsmotor is wel enorm aanwezig, zeker in trager verkeer op de autostrade (tussen de 90 en 110)

Zonet de elektrische bak leeggereden. 32km met mijn rijstijl is nie verkeerd denkik.

BMW X5 45e

Comment

hoe snel gaat hij zuiver electrisch, 90?

Comment

110-120 bij constante snelheid.

Heb er nu uiteindelijk 60km elektrisch/hybride opzitten en 40km wa snellere kilometers met het volle vermogen.

Deze aandrijflijn in mijn V90 zou mij wel bekoren als daily.
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                hoe snel gaat hij zuiver electrisch, 90?
                Zal eerder 125 of 135 zijn.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Een T8... Altijd een risico als ge dat hebt. Van de eigenaars die ik al gesproken heb is er maar eentje positief.. maar die heeft hem nog niet ontvangen. Al de rest heeft issues met die blokken

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Tja, het is nu niet dat mijn D4 zoveel beter is

Ondertussen al 5x een software-update gedaan, 2x nieuwe motorkes in panodak, 2 nieuwe luidsprekers, nieuw middenscherm,...

Een V90 T8 zou +- € 200 ex btw per maand duurder zijn in leasing en bruto VAA per maand zakt met dik 180€.

Ik twijfel
                    BMW X5 45e

Comment

Hybride zou kunnen als het een 6 cilinder betreft en er geen benzine zonder zo'n fisherprice batterij beschikbaar is in hetzelfde model.

Comment

We zweren de dieselwagen steeds meer af. Benzine- en elektrische wagens zitten in de lift.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

De kans word toch groter en groter dat mijn volgende een (plug-in) hybride of misschien wel een volledig electrische zal worden.
                          Hangt er allemaal van af hoe lang de Megane GT nog gaat blijven.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Vrijdag ga ik overstag, XC60 T8 gaan bestellen. Heb er 2 testritten mee achter de rug en ik vond dat wel aardig rijden voor een familiewagen. Woon-werk is toch aan een gezapig tempo, voor het weekend houd ik de A45.

Comment

Ik weet het zo niet, voorlopig gaan ze voor te veel geld. Er is leuker materiaal voor minder en zo ecologisch ben ik nog niet ingesteld

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Vrijdag ga ik overstag, XC60 T8 gaan bestellen. Heb er 2 testritten mee achter de rug en ik vond dat wel aardig rijden voor een familiewagen. Woon-werk is toch aan een gezapig tempo, voor het weekend houd ik de A45.
                                Vriend van me heeft juist z'n derde XC90 T8 geleverd gekregen. En hij is heel blij met de vergrote benzinetank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Vriend van me heeft juist z'n derde XC90 T8 geleverd gekregen. En hij is heel blij met de vergrote benzinetank.
                                  Dat heeft me eerst tegengehouden. Daarna kregen ze (XC60) een grotere tank maar dan was het qua uitstoot weer niet interessant. Ondertussen klopt het fiscale plaatje, en qua potentieel gebruik ook. In principe zuiver op batterij woon-werk mogelijk. En niet onbelangrijk, mijn vrouw is er zwaar fan van.

Een XC90 vind ik ook best knap, maar fiscaal dan weer niet interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Ik weet het zo niet, voorlopig gaan ze voor te veel geld. Er is leuker materiaal voor minder en zo ecologisch ben ik nog niet ingesteld

Met een firmasleur ben je heel snel heel ecologisch ingesteld
                                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik ben blij dat ik dus die vrijheid nog heb om daar niet in mee te gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Ik ben blij dat ik dus die vrijheid nog heb om daar niet in mee te gaan

+100000duusd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik vraag me af hoeveel bedrijven er binnen een paar jaar spijt zullen hebben van al die hybrides als ze het werkelijke verbruik zien dat in veel gevallen niet beter zal zijn dan een doorsnee benzine of diesel.
                                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Working...
                                          X