Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe wagen

Mijn schoonvader zijn 3008 heeft het begeven.

Ze zijn nu op zoek naar een nieuwe wagen.

Ze zijn op zoek naar een wagen met dezelfde volume ongeveer sua ruimte als qua afmetingen.

Verder hoeft het niet perse een Peugeot te zijn.

Ze vinden degelijkheid en comfort heel belangrijk.

Budget rond de 25000€. Max 30.000€

Opties: geen specifieke vereisten. Wel airco Enzo...

Benzine. En ze reizen twee a driemaal per jaar nzzn zuid Frankrijk.

Alvast bedankt voor de tips!

Geen voorkeuren qua merk? Andere dingen die ze leuk vinden van opties of eigenschappen?

Er vanuitgaande dat ze terug een iets hogere auto willen en omdat het gewoon een goede auto is die ik graag zie rondrijden ga ik eentje voorstellen om het lijstje te beginnen : De Mazda CX-5.
    Last edited by Phate; 21/04/2019, 00:39.

Comment

Een 216 Active Tourer met een beetje opties moet ook wel lukken, een Scenic ook wel, maar dat rijdt maar zozo.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        Een 216 Active Tourer met een beetje opties moet ook wel lukken, een Scenic ook wel, maar dat rijdt maar zozo.
        Ik vind de scenic erg goed rijden. Heb sinds een maand een nieuwe grand.l scenic. De benzine automaat met 140pk en die rijdt super. Door de grote (smalle)banden vind ik het geen bochtenmonster, maar wel een enorm relaxte cruiser die best pittig aanvoelt ook. Ik vond hem op een of andere manier toch beter aanvoelen qua rijden dan de 3008, 5008 en de Touran waarmee ik heb testgereden.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Comment

Een speciaaltje misschien, en ook de bovenkant van het budget, maar qua running costs daarna normaal wel lager : De nieuwe Honda CR-V Hybrid.

Comment

Working...
          X