Dat ziet er niet slecht uit, maar ik reed liever verder met de abarth.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe tweedehands gezocht.
Collapse
X
-
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenDaarstraks gaan kijken naar een Renault Clio 0.9 tce uit 2018 met 15.000 km. Weer totaal iets anders dus. Ze gaven zo'n scherpe prijs voor de Abarth dat ik het niet kon laten liggen. Ergens volgende week ben ik dus eigenaar van een Renault Clio!
Fotootjes
Topic volt, iedereen bedankt voor de imput!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Goeie verstandige keuze! Mooi! Congratzz!2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDat ziet er niet slecht uit, maar ik reed liever verder met de abarth.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
Ik ook, maar je hebt niet altijd te kiezen. Een hobby die een groter koffer vereist en een nieuwe vriendin zorgen ervoor dat je soms wat meer rationele keuzes moet maken.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
Ik ook, maar je hebt niet altijd te kiezen. Een hobby die een groter koffer vereist en een nieuwe vriendin zorgen ervoor dat je soms wat meer rationele keuzes moet maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Heeft een Clio een zoveel grotere koffer dan een Fiat 500?2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
Comment