Mijn wagen (benzine model met THP motor) die ik weldra op een verkoopsite ga zetten heb ik destijds vlak na aankoop met akkoord van de officiële dealer laten chippen bij BR-performance zodat zij er steeds rekening mee hielden wanneer ik hem binnen deed. Aan de andere kant hoor ik dan dat het toch niet 100% legaal is, dus de vraag is of ik dat nu best wel of niet vermeld in het zoekertje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMet akkoord van de officiële dealer....
post maar eens een documentje waar dat in staat...
Comment
-
wel de dealer is er zelf mee afgekomen met dat voorstel. dat kwam omdat we destijds een proefrit deden met de DS 3 racing maar deze helaas niet nieuw meer te bestellen was en de verkoper stelde voor de software te laten aanpassen. Ieder jaar wanneer ik langskwam wisten ze dat ze er rekening mee moesten houden dat hij gechipt was om te vermijden dat het per ongeluk zou overschreven worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichtenwel de dealer is er zelf mee afgekomen met dat voorstel. dat kwam omdat we destijds een proefrit deden met de DS 3 racing maar deze helaas niet nieuw meer te bestellen was en de verkoper stelde voor de software te laten aanpassen. Ieder jaar wanneer ik langskwam wisten ze dat ze er rekening mee moesten houden dat hij gechipt was om te vermijden dat het per ongeluk zou overschreven worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Op papier?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Can pigs fly?
Pigs flew, teddy bears soared and even dinosaurs rose into the Berlin sky as crowds were treated to a high-flying kite display on September 23. The colorful ...
- Likes 1
Comment
Comment