Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 2010 met 200.000+km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A3 2010 met 200.000+km

Hallo allemaal,

ik heb mijn oog laten vallen op een Audi A3 uit 2010 met meer dan 215.000km op de teller. Het gaat om een 1.6tdi met s-tronic. Hij is wel altijd bij de dealer onderhouden. Is dit nog te doen of kan ik hem beter laten staan met deze kilometerstand? Alvast bedankt!

Ik zou die laten staan

Comment

Is dit geen motor die hoge kilometerstanden aan kan?

Comment

Wat wil je er mee gaan doen? Woon-werk, rond de kerktoren? En is er garantie op de wagen? 215.000 km = bodemprijs.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

ik zou me minder zorgen maken over de motor , maar een S-tronic met die km's zou ik persoonlijk laten staan
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

mijn dochter heeft 2 jaar geleden een A3 2.0tdi gekocht met 258.000km, buiten het groot onderhoud met riemen en een nieuwe koppelingset(vooral om pannes te vermijden) doet de auto het goed & heeft er geen sleutel meer opgestaan(elk jaar wel een beurtje), auto heeft nu 287.500km en motor is nog altijd goed, verbruikt net geen 6 liter/100km
            dus hoge km stand is geen probleem voor een audi diesel, automaat heb ik geen ervaring mee
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Bedankt voor de reactie’s allemaal! De auto is ondertussen verkocht aan iemand anders...

Comment

Waar ben je naar op zoek? Welk budget? Mogelijks kan er wat advies gegeven worden.

Comment

Laat de koopjesjagers op AF hun werk doen.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    mijn dochter heeft 2 jaar geleden een A3 2.0tdi gekocht met 258.000km, buiten het groot onderhoud met riemen en een nieuwe koppelingset(vooral om pannes te vermijden) doet de auto het goed & heeft er geen sleutel meer opgestaan(elk jaar wel een beurtje), auto heeft nu 287.500km en motor is nog altijd goed, verbruikt net geen 6 liter/100km
                    dus hoge km stand is geen probleem voor een audi diesel, automaat heb ik geen ervaring mee
                    en haar A3 staat te koop , ze heeft ondertussen een A4 avant gekocht van vrienden
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                    X