Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C63 of X5 M50d of ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • C63 of X5 M50d of ?

    Ja ik weet het 2 verschillende type wagens maar ik geraak er niet uit deze keer...
    Nog eens knallen met de AMG of toch weer voor de diesel kiezen.
    De C is een klasse lager qua comfort dan de BMW en mijn rug wordt ook al wat minder vergevingsgezind
    De X5/5, ik heb er niet direct een wauw gevoel bij qua uiterlijk, de restwaarde, hoe gaat dat lopen?

    Misschien vergeet ik andere alternatieven?

    De voorwaarden zijn:

    Geen nieuwe wagen, max.3-4 jaar met max. 40.000km
    Budget is +/- 50k
    Lichte vracht
    Restwaarde belangrijk, na 3 jaar verander ik van wagen
    15k-20k km per jaar
    Geen hybride of elektrisch

    Last edited by ; 19/08/2019, 22:37.

  • #2
    Ik zou nog een laatste keer gaan knallen met een C63.

    Comment


    • #3


      Comment


      • #4
        Ik snap je dilemma niet. Het zijn 2 totaal verschillende auto's.
        De C63 is een brute sportkar.
        De X5 zondigt tegen alle regels van de sportiviteit: hoog, zwaar, diesel, 4 deuren,...

        Comment


        • #5
          Afhankelijk van je noden, maar als je de ruimte niet nodig hebt, zou ik ook voor de C kiezen.

          Ik ben dan ook totaal geen fan van de X5. Ik heb al een paar keer met een 525d met M pack en dito ophanging gereden, en ik vind die absoluut niet comfortabel, noch sportief.
          Een 50D zal dan nog wel wat meer power hebben, maar een leuke auto om mee te rijden zal het nooit worden mijns inziens.

          Comment


          • #6
            C63...nu het nog kan.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

            Comment


            • #7
              X5M zonder de 50d.

              Comment


              • #8
                C63. Er rijden al genoeg SUVs rond

                En ja, qua afwerking staat die een niveau lager dan een X5, maar qua beleving een hele stap hoger en dat blijft toch de essentie van zo'n beesten van motoren. En het is nu niet dat een C63 niet praktisch is.

                Restwaarde is moeilijk in te schatten, maar ik zou voor zo'n motoren toch eerder "gokken" op benzine dan op diesel, de kans zit er dik in dat diesels de komende jaren steeds meer afgestraft worden.
                VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                Comment


                • #9
                  een SUV en toch een AMG

                  Op zoek naar een tweedehands Mercedes-Benz ML 63 AMG? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • #10
                    Ben toch meer richting die C63 aan het gaan, eigenlijk zot dan die wagens na 2 jaar 1/2 prijs gaan in Duitsland.
                    En er zijn er veeeeel, met 24 maanden Junge Sterne garantie. Kleur ben ik nog niet uit.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Outrigger Bekijk Berichten
                      Ben toch meer richting die C63 aan het gaan, eigenlijk zot dan die wagens na 2 jaar 1/2 prijs gaan in Duitsland.
                      En er zijn er veeeeel, met 24 maanden Junge Sterne garantie. Kleur ben ik nog niet uit.
                      Tja... er zijn er nogal wat die zich verpakken aan het onderhoud, of het is een lease die na 2 jaar af loopt.
                      Bij zo'n auto ben je nergens als je verwacht remmen te kunnen vervangen voor een paar honderd euro...

                      Komt bij..... banden, brandstof etc.

                      Anderzijds, het kan ook zijn dat je bij langere autstraderitten je begint te irriteren aan het geluid.

                      Ik ben ooit 300km meegereden in een deftig getunede Nissan 350 die meer dan 550pk had. Ophanging beenhard, en een zeer hoog geluidsniveau. Ik had een glimlach op mijn gezicht tot halverwege... en daarna bij het uitstappen. Zeer vermoeiend (maar wel leuk).

                      Comment


                      • #12
                        Als je de BIV over hebt voor een zeker doen, maar 10k aan BIV is te zot voor woorden.

                        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Ga maar voor de X5
                          3 x BMW nooit problemen gehad
                          Nu MB GLC al meer binnen geweest in de garage met deze dan met al men vorige wagens samen.
                          In onderhoud dubbel zo duur dan BMW. Met mijn X5 kon ik 37000 km rijden voor ik op onderhoud moest.
                          Mijn MB vraagt standaard om 20 000 km voor onderhoud. En elke onderhoud is ook nog is duurder dan bij BMW.

                          Bezint eer ge begint met MB
                          Voor mij geen volgende meer.

                          Comment


                          • #14
                            Ik sta op punt voor een ML63 in Duitsland. Morgen beslissen. 2016 - 39.000kk-m - 2 jaar garantie

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Als je de BIV over hebt voor een zeker doen, maar 10k aan BIV is te zot voor woorden.

                              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
                              Lichte vracht h

                              Comment

                              Working...
                              X