Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe weet ik dat het export is bij particulier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe weet ik dat het export is bij particulier

Misschien een domme vraag, maar als een particulier mijn wagen koopt en zegt dat het voor export is. Hoe weet ik dan zeker dat dit zo is?
    Is het voldoende dit gewoon te vermelden op het contract? Want voor hetzelfde geld rijden ze er gewoon mee in Belgie en zeggen ze nadien het is niet gekeurd voor verkoop.

Je zet gewoon op je koopovereenkomst dat de wagen ONGEKEURD en voor export of voor onderdelen wordt verkocht.

Als de koper die dan toch wil keuren is dat zijn probleem. Hij zal dan waarschijnlijk wel ergens garageplaten moeten scoren voor een dag of zo.

Comment

Over welke auto gaat het eigenlijk en wat is de verkoopprijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus Bekijk Berichten
        Want voor hetzelfde geld rijden ze er gewoon mee in Belgie en zeggen ze nadien het is niet gekeurd voor verkoop.
        Da's toch uw probleem niet...

Verkocht zonder keuring... zou ik wel op de overeenkomst vermelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A.S.Moto Bekijk Berichten

Da's toch uw probleem niet...

Verkocht zonder keuring... zou ik wel op de overeenkomst vermelden.
          Als ik verkoop aan een particulier zonder keuring kan hij de koop teniet doen. Maar idd als ik erbij schrijf dat het een handelaar betreft zou hij zelf liegen op het contract als dit niet zo is

Comment

Dan schrijf je op de verkoopsovereenkomst: verkoop voor onderdelen, ongekeurd, zonder carpass en in de staat waarin die zich bevindt goed gekend en gezien door de koper.

Denk je nu echt dat mensen voor hun plezier een oude ketel gaan kopen om die dan met veel moeite te willen teruggeven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Denk je nu echt dat mensen voor hun plezier een oude ketel gaan kopen om die dan met veel moeite te willen teruggeven?

Mijn gedacht.... een mens maakt zich zorgen om niets...

Ik heb enkele maanden geleden een auto verkocht, zonder keuring.
              Gewoon op de verkoopsoverkeenkomst bijgeschreven...

Terugbrengen? Ik denk het niet.

Comment

Gewoon verkopen en duidelijk opzetten zonder keuring. De Alfa van mijn vriendin ook zo verkocht, chasis was van voor toch achter snot rot en dus gewoon te koop gezet als partscar. Overtlaatst chasis nummer nog eens ingetikt op site DIV en crost nog gewoon rond dusja, zeker ben je nooit.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                X