Op het huidige uitloopmodel is wel een pak korting. Heeft iemand ervaring met deze wagen qua bruikbaarheid, confort, vering enz. M.a.w. is dit momenteel een goeie deal?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Yaris Hybrid
Collapse
X
-
Mijn vriendin heeft een 1.0 als daily, en vrienden van ons een hybride. Toyota is Toyota, oerbetrouwbaar maat niet spannend.
Wij zijn er wel content van en gebruiken hem zelf voor op reis te gaan, verrassend groot.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
-
Mijn vrouw gebruikt een 1.3 als dagelijkse auto. Zelf heb ik ook jaren gereden met een Yaris (1.4l diesel en daarna ook een 1.3l benzine). Nooit problemen mee gehad. Infotainment en gps mag je niet te veel van verwachten... Ondertussen rij ik met een hybride Auris (het werd tijd voor iets groters ).
Doe zeker een testrit met een hybrid. Sommige mensen zijn gevoelig aan het cvt lawaai bij stevige acceleratie. Mij deert het niet, het zijn korte periodes en daarna is het stil
Comment
-
Mijn vrouw heeft een hybrid als firmawagen. Tijdens het f1-weekend heb ik er vooral mee rondgereden in de ardennen, en ik haat die cvt-bak echt as je wat wil ‘rijden’. Voor stadsverkeer valt het wel mee. Voor de rest best een comfortabele auto voor zijn formaat, een stuk beter dan haar vorige clio’s.
Comment
-
We hebben er een proefritje mee gemaakt maar het was toch ons ding niet. We vonden hem vrij oncomfortabel qua zetels en geluid. Dit gaat 'em niet worden.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
Comment